ZIS-110
Nors pirmasis ZIS-101 buvo padovanotas Sovietų Sąjungos vadovui, tačiau tai nebuvo vienintelis šio modelio egzempliorius, kurį gamino ZIS gamykloje dirbantys žmonės. Daugelis valdišką darbą turėję pareigūnai ZIS-101 naudojo iki pat 1945 metų, kai jį pakeitė visiškai naujas ZIS-110.
Kaip ir ZIS-101, taip ir naujasis modelis buvo amerikietiško automobilio kopija, tiksliau - Packard 180 kopija.
ZIS gamino dvi versijas : paprastą ir šarvuotą, kurią naudojo ne tik Stalinas ar Chruščiovas, bet ir kiti Sovietų Sąjungos lyderiai. Reikėtų paminėti, kad šį automobilį buvo įsigiję Kinijos ir Albanijos vadovai.
ZIL-111
„Tobulos“ visuomenės lyderiai mėgo prabangą. ZIS gamykloje sukurtų šarvuočių jiems neužteko, todėl buvo skirtos nemažos sumos ZIL kompanijai, kuri specializavosi reprezentacinių automobilių gamyba.
Norėdami neatsilikti nuo didžiausios pasaulio priešės - Amerikos, Sovietų Sąjungos vadovai paprašė sukurti visiškai naują limuziną, kurį būtų galima naudoti įvairiems reprezentaciniams tikslams. Taip 1959 metais buvo pristatytas ZIL-111.
ZIL gamykloje dirbę inžinieriai ėmė pavyzdį iš ZIS - pasižiūrėjo kokios tendencijos tuo metu vyravo Packard modelių gamoje.
GAZ-13
Tai turbūt pats populiariausias prabangus automobilis per visą Sovietų Sąjungos istoriją. Kol ZIL'ai buvo skirti tik tam tikro sluoksnio žmonėms, tuo tarpu GAZ-13 buvo dalinamas Sovietų Sąjungai nusipelniusiems žmonėms. Pavyzdžiui, Valentina Tereškova ar Galina Ulanova. Dvi labai garsios Sovietų Sąjungos moterys, kurios dovanų gavo šiuos du automobilius.
GAZ pagamino daugiau kaip 3000 šio modelio egzempliorių, iš jų 20 universalų ir kelis kabrioletus.
ZIL-114
Artėjant aštuntam dešimtmečiui, Sovietų Sąjungos vadovai užsimanė naujo prabangaus limuzino, kuris pakeistų senstantį ZIL-111.
Palyginus su ZIL-111, naujasis modelis buvo geresnis visomis prasmėmis. Maksimalus greitis padidėjo iki 200 km/val, variklio tūris išaugo iki 6.9 litro.
Senstelėjusios automobilio formos buvo šiek tiek nušlifuotos ir modernizuotos.
GAZ-14
Galima sakyti, kad tai buvo antroji GAZ-13 modelio karta. Norėdami pakeisti senstantį automobilį, inžinieriai įkvėpimo sėmėsi iš tuometinių europietiškų ir amerikietiškų mašinų.
Kadangi mašina buvo skirta tik aukščiausias pareigas einantiems pareigūnams, automobilio komforto lygis, patikimumas ir kokybė turėjo būti aukščiausio lygio.
GAZ-14 naudojo 5.5 litro, aštuonių cilindrų benzininį agregatą, kuris išvystė 220 arklio galių.
ZIL-115
Tai buvo pats bjauriausias Sovietų Sąjungos laikotarpiu sukurtas limuzinas. Tačiau po bjauria išvaizda slypėjo pats prašmatniausias ir kokybiškiausias interjeras per visą Rusijos automobilių industrijos istoriją.
ZIL-41047
Kartu su ZIL-115 reikėtų paminėti šį limuziną, kuris buvo sukurtas devintame dešimtmetyje.
Automobilis turėjo net septynias sėdimas vietas, svėrė 3.5 tonos ir buvo varomas 7.7 litro benzininiu agregatu, kuris išvystydavo 315 arklio galių. Toks sunkiasvoris be vargo galėdavo pasiekti 190 km/val. maksimalų greitį.
Labiausiai buvo vertinamos šarvuotos modelio versijos, kurios galėdavo atlaikyti ne tik ugnies ar kuklų spaudimą, bet ir granatos sprogimą.
Automobilis su skirtingomis modifikacijomis buvo gaminamas iki pat 2002 metų.