Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Prieš pradedant, norime paklausti kiekvieno „BMW" markės fano. Kuris markės modelis privertė jus įsimylėti „BMW"? Kol atsakymo lauksime komentarų sekcijoje, leiskite jums papasakoti apie modelį, kuris greičiausiai buvo daugeliui pirmasis „BMW" - „E30" a.k.a chuligankė.
„E30" arba dar kitaip 3 serija iki šiol laikomas, kaip vienu geriausiu kompaktiškų sedanų, kurie pasirodė aštuntame dešimtmetyje. Daugelis šį modelį vertina labiau negu moderniuosius 3 serijos brolius. Kas be ko, turbūt nereikia priminti, jog pirmasis „M3" buvo sukurtas būtent ant „E30" platformos.
1982 metais pristatytas modelis, gamyboje išliko net dešimt metų, iki pat 1992 metų, kai „E30" pakeitė naujesnis ir modernesnis „E46". Per ilgą savo gyvenimo tarpą, „E30" buvo siūlomas su keturių arba šešių cilindrų motorais, kurių galia svyravo nuo 90 iki 171 arklio galios. Pasirodžius „M3", galios diapazonas išsiplėtė iki 238 arklio galių.
Įdomus faktas yra tas, jog dar prieš pasirodant „E30", „BMW" markės inžinieriai žinojo, jog pagrindiniai konkurentai iš „Mercedes Benz" stovyklos dirba ties nauju, kompaktišku sedanu, kuris įpūstų naujų vėjų į segmentą. Norėdami sustiprinti „E30" įvaizdį, kompanija stengėsi suteikti automobiliui tokių savybių, kuriomis galėtų girtis „Mercedes Benz". Tai buvo puiki surinkimo kokybė ir patikimumas.
Visgi praėjus daugiau negu 30-iai metų, šis automobilis tapo ne tik ikona, bet ir automobilių entuziastų žaisliuku. Daugelis jį mėgsta ruošti automobilių sporto varžyboms arba konservuoti garaže ir laukti geresnių laikų.
Štai čia ir atsiranda nuotraukose matomo, balto, „E30" savininkas Denisas. Kurio istorija su „E30" prasidėjo kiek netikėtai ir įdomiai, nes pirmąjį savo „E30" nusipirko su visiškai uždrožtu „M50" varikliu. Bet, kaip ir daugelis automobilių entuziastų, taip ir Denisas, nepasiduoda.
Ieškodamas naujo donoro, Denisas atrado naują pomėgį, kuris liaudiškai yra vadinamas driftu. Tegu nepyksta lietuvių kalbos puoselėtojai, tačiau šonaslydžio fanai greičiausiai dažniau naudoja atitikmenį - driftas.
Laikui skriejant pro šalį, naujasis donoras atkeliavo į naujus namus. Mažytis ir nuskriaustas „318i" ruošiesi paskutinei gyvenimo minutei, nes didžioji dalis techninių komponentų atsirado kitame modelyje.
Šis piktokas „E30" turi keletą komponentų, kuriuos reiktų įvardinti automanų kodine kalba : „RB30ET", „RX7" pavarų dėžė, „Exedy" sankaba, „Kaaz" firmos LSD - riboto praslydimo diferencialas.
Reikėtų pridurti, jog ruošdamasis drifto varžyboms, Denisas sugebėjo priversti anapilin iškeliauti TRIS diferencialus. Aha, aha. TRIS.
Automobilio variklis taip pat yra aprūpintas „Bosch 044" siurbliuku, 660cc „Siemens" firmos purkštukais. Bendras rezultatas yra 295 arklio galios, kurios verčia paprakaituoti ne tik patį Denisą, bet ir konkurentus.
Taigi apibendrinkim. Turime automobilį, kuris išorėje atrodo, kaip „BMW", turi „Nissan" širdį ir 300 arklio galių benzininį motorą, kuris prašosi aršesnio elgesio su akceleratoriumi.
Prieš pradedant, norime paklausti kiekvieno „BMW" markės fano. Kuris markės modelis privertė jus įsimylėti „BMW"? Kol atsakymo lauksime komentarų sekcijoje, leiskite jums papasakoti apie modelį, kuris greičiausiai buvo daugeliui pirmasis „BMW" - „E30" a.k.a chuligankė.
„E30" arba dar kitaip 3 serija iki šiol laikomas, kaip vienu geriausiu kompaktiškų sedanų, kurie pasirodė aštuntame dešimtmetyje. Daugelis šį modelį vertina labiau negu moderniuosius 3 serijos brolius. Kas be ko, turbūt nereikia priminti, jog pirmasis „M3" buvo sukurtas būtent ant „E30" platformos.
1982 metais pristatytas modelis, gamyboje išliko net dešimt metų, iki pat 1992 metų, kai „E30" pakeitė naujesnis ir modernesnis „E46". Per ilgą savo gyvenimo tarpą, „E30" buvo siūlomas su keturių arba šešių cilindrų motorais, kurių galia svyravo nuo 90 iki 171 arklio galios. Pasirodžius „M3", galios diapazonas išsiplėtė iki 238 arklio galių.
Įdomus faktas yra tas, jog dar prieš pasirodant „E30", „BMW" markės inžinieriai žinojo, jog pagrindiniai konkurentai iš „Mercedes Benz" stovyklos dirba ties nauju, kompaktišku sedanu, kuris įpūstų naujų vėjų į segmentą. Norėdami sustiprinti „E30" įvaizdį, kompanija stengėsi suteikti automobiliui tokių savybių, kuriomis galėtų girtis „Mercedes Benz". Tai buvo puiki surinkimo kokybė ir patikimumas.
Visgi praėjus daugiau negu 30-iai metų, šis automobilis tapo ne tik ikona, bet ir automobilių entuziastų žaisliuku. Daugelis jį mėgsta ruošti automobilių sporto varžyboms arba konservuoti garaže ir laukti geresnių laikų.
Štai čia ir atsiranda nuotraukose matomo, balto, „E30" savininkas Denisas. Kurio istorija su „E30" prasidėjo kiek netikėtai ir įdomiai, nes pirmąjį savo „E30" nusipirko su visiškai uždrožtu „M50" varikliu. Bet, kaip ir daugelis automobilių entuziastų, taip ir Denisas, nepasiduoda.
Ieškodamas naujo donoro, Denisas atrado naują pomėgį, kuris liaudiškai yra vadinamas driftu. Tegu nepyksta lietuvių kalbos puoselėtojai, tačiau šonaslydžio fanai greičiausiai dažniau naudoja atitikmenį - driftas.
Laikui skriejant pro šalį, naujasis donoras atkeliavo į naujus namus. Mažytis ir nuskriaustas „318i" ruošiesi paskutinei gyvenimo minutei, nes didžioji dalis techninių komponentų atsirado kitame modelyje.
Šis piktokas „E30" turi keletą komponentų, kuriuos reiktų įvardinti automanų kodine kalba : „RB30ET", „RX7" pavarų dėžė, „Exedy" sankaba, „Kaaz" firmos LSD - riboto praslydimo diferencialas.
Reikėtų pridurti, jog ruošdamasis drifto varžyboms, Denisas sugebėjo priversti anapilin iškeliauti TRIS diferencialus. Aha, aha. TRIS.
Automobilio variklis taip pat yra aprūpintas „Bosch 044" siurbliuku, 660cc „Siemens" firmos purkštukais. Bendras rezultatas yra 295 arklio galios, kurios verčia paprakaituoti ne tik patį Denisą, bet ir konkurentus.
Taigi apibendrinkim. Turime automobilį, kuris išorėje atrodo, kaip „BMW", turi „Nissan" širdį ir 300 arklio galių benzininį motorą, kuris prašosi aršesnio elgesio su akceleratoriumi.