Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automobilių tobulinimo kompanijos „Velos Designwerks" nusprendė savo naujausius lengvo lydinio ratlankius išbandyti ant pakankamai neįprasto, tačiau visų geidžiamo automobilio.
Išvydę pagrindinę nuotrauką greičiausiai atspėjote kas tai per automobilis. Taip, teisingai, tai yra baisiai mandras „BMW X5M". Su papildoma M raide, kuri reiškia tai, jog automobilis yra aprūpintas 4,4 litro benzininiu agregatu, kuris išvysto 555 arklio galias ir 680 NM sukimo momentą. Daugiau negu dvi tonas sveriantis automobilis gali iki 100 km/h įsibėgėti per 4,7 sekundės bei pasiekti maksimalų 250 km/h greitį.
Tačiau sugrįžkime prie „Velos Designwerks", kuri iš peties pasistengė automobiliui suteikti brutalų ir grėsmingą įvaizdį. Juoda spalva, 22 colių lengvo lydinio ratlankiai, mažas „dropas" puikiai limpa šiam visureigiui.
Kokia jūsų nuomonė?
Automobilių tobulinimo kompanijos „Velos Designwerks" nusprendė savo naujausius lengvo lydinio ratlankius išbandyti ant pakankamai neįprasto, tačiau visų geidžiamo automobilio.
Išvydę pagrindinę nuotrauką greičiausiai atspėjote kas tai per automobilis. Taip, teisingai, tai yra baisiai mandras „BMW X5M". Su papildoma M raide, kuri reiškia tai, jog automobilis yra aprūpintas 4,4 litro benzininiu agregatu, kuris išvysto 555 arklio galias ir 680 NM sukimo momentą. Daugiau negu dvi tonas sveriantis automobilis gali iki 100 km/h įsibėgėti per 4,7 sekundės bei pasiekti maksimalų 250 km/h greitį.
Tačiau sugrįžkime prie „Velos Designwerks", kuri iš peties pasistengė automobiliui suteikti brutalų ir grėsmingą įvaizdį. Juoda spalva, 22 colių lengvo lydinio ratlankiai, mažas „dropas" puikiai limpa šiam visureigiui.
Kokia jūsų nuomonė?