Pasak dabartinio bendrovės vadovo Klauso Zellmerio, Kinijos automobillių rinkoje vyksta nuožmi konkurencija, todėl „Škoda“ galėtų savo dėmesį sutelkti kitur. Pavyzdžiui, į Indiją.
„Konkurencija šioje šalyje labai didelė, todėl svarstysime, kaip toliau elgtis su mūsų Kinijos bendros įmonės partneriais", – kalbėdamas su „Automobilwoche“ leidinio žurnalistais sakė A. Zellmeris.
Jis taip pridūrė, jog yra tikimybė, jog „Škoda“ toliau prekiaus savo automobiliais Kinijoje, tačiau nutrauks jų gamybą šioje šalyje ir vietoje to į vieną didžiausių naujų automobilių rinkų automobilius eksportuos iš Europos.
Kalbėdamas su žiniasklaidos atstovais jis taip pat atskleidė savo poziciją Rusijos rinkos atžvilgiu. Pasak K.Zellmerio, Rusijos rinkos perspektyvos yra labai neaiškios. „Škoda Auto“ ir visa „Volkswagen“ grupė sustabdė pardavimus ir gamybą šalyje prasidėjus karui prieš Ukrainą. Toks sprendimas buvo ganėtinai skaudus, mat 2021 metais Rusija buvo antra pagal dydį „Škoda“ rinka – joje parduota 90 tūkst. automobilių.
K.Zellmeris apskaičiavo, kad šio sprendimo finansinis poveikis šių metų veiklos pelnui sieks apie 500 mln. eurų.
Kinija taip pat kurį laiką buvo viena svarbiausių „Škoda“ rinkų, tačiau nuo 2019 metų šios markės pardavimų apimtys Kinijoje ženkliai sumažėjo. Metinėje ataskaitoje nurodoma, kad praėjusiais metais „Škoda“ Kinijoje pardavė 71 tūkst. automobilių.
2018 ir 2019 m. Kinija buvo didžiausia „Škoda“ rinka. 2018 m. ji ten pardavė apie 341 000, o 2019 m. - apie 282 000 automobilių.