• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Škoda Octavia yra vienas populiariausių automobilių ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje, tačiau kokia situacija yra tarp automobilių mėgėjų? Žinoma, jeigu jums reikia darbinio arklio, čekiška Octavia puikiai tiks. O kaip gi automobilių sportas?
Oficialiai šis automobilių gamintojas dalyvauja tik Europos ralio čempionate. Žiedinės lenktynės ar Dragas jiems yra kaip neperskaityta knyga. Vis dėlto, Rumunijoje įsikūrusi automobilių tobulinimu užsiimanti kompanija „Bimoto“, nusprendė įsigyti naudotą Škoda Octavia RS ir ją pritaikyti drago varžyboms.

Škoda Octavia yra vienas populiariausių automobilių ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje, tačiau kokia situacija yra tarp automobilių mėgėjų? Žinoma, jeigu jums reikia darbinio arklio, čekiška Octavia puikiai tiks. O kaip gi automobilių sportas?
Oficialiai šis automobilių gamintojas dalyvauja tik Europos ralio čempionate. Žiedinės lenktynės ar Dragas jiems yra kaip neperskaityta knyga. Vis dėlto, Rumunijoje įsikūrusi automobilių tobulinimu užsiimanti kompanija „Bimoto“, nusprendė įsigyti naudotą Škoda Octavia RS ir ją pritaikyti drago varžyboms.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Skoda_Octavia_RS_2_Bimoto_43_800_600


Kaip ir daugelis projektų, pirmasis darbas - atsukti kiekvieną varžtelį, išimti kiekvieną detalę, nusipirkti naujų komponentų ir po to viską surinkti kaip kokį nors konstruktorių.
Tad pradėkime nuo variklio, o tiksliau - dviejų. Taip, dviejų. Bimoto specialistai žinojo, kad vienas 2 litrų ir keturių cilindrų motoras nepadės aplenkti pačių greičiausių drago bolidų, todėl nusprendė sumontuoti du, tokius pačius agregatus. Skiriasi tik jų pajėgumas. Priekinius ratus sukantis motoras išvysto 460 arklio galių, kai tuo tarpu vietoj galinių sėdynių sumontuotas variklis išvysto 340 arklio galių.

REKLAMA

Skoda_Octavia_RS_2_Bimoto_18_800_600


Reikėtų paminėti, jog kiekvienas variklis turi po atskirą Garret firmos turbiną ir veikia nepriklausomai vienas nuo kito. Kiekvienas variklis turi savo aušinimo sistemą, pavarų dėžę ir net sankabą
Nors sprendimas komplikuotas, tačiau rezultatai stulbinantys. Pasak „Bimoto“ specialistų, automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 2.6 sekundės, 190 km/val. greitį jis pasiekia tik per 9 sekundes. Ketvirtį mylios jis įveikia per 10.64 sekundės.






REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų