Kaip ir daugelis projektų, pirmasis darbas - atsukti kiekvieną varžtelį, išimti kiekvieną detalę, nusipirkti naujų komponentų ir po to viską surinkti kaip kokį nors konstruktorių.
Tad pradėkime nuo variklio, o tiksliau - dviejų. Taip, dviejų. Bimoto specialistai žinojo, kad vienas 2 litrų ir keturių cilindrų motoras nepadės aplenkti pačių greičiausių drago bolidų, todėl nusprendė sumontuoti du, tokius pačius agregatus. Skiriasi tik jų pajėgumas. Priekinius ratus sukantis motoras išvysto 460 arklio galių, kai tuo tarpu vietoj galinių sėdynių sumontuotas variklis išvysto 340 arklio galių.
Reikėtų paminėti, jog kiekvienas variklis turi po atskirą Garret firmos turbiną ir veikia nepriklausomai vienas nuo kito. Kiekvienas variklis turi savo aušinimo sistemą, pavarų dėžę ir net sankabą
Nors sprendimas komplikuotas, tačiau rezultatai stulbinantys. Pasak „Bimoto“ specialistų, automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 2.6 sekundės, 190 km/val. greitį jis pasiekia tik per 9 sekundes. Ketvirtį mylios jis įveikia per 10.64 sekundės.