Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
2021-aisiais metais su tiekimo grandinės sutrikimais susidūrusi „Škoda“, šiuos metus pradeda gerokai pakilesnėmis nuotaikomis. Čekijos bendrovė pristatė stilingesnę „
Škoda“ elektromobilio versiją – „Škoda Enyaq Coupe“.
Ant modulinės „Volkswagen Group“ koncerno platformos suprojektuotas „Škoda Enyaq Coupe“ bus siūlomas su trim įrangos lygiais, kuriais siekiama pritraukti plačią pirkėjų bazę.
Nuožulnią stogo liniją turintis „Škoda Enyaq Coupe“ pasižymi geresniu aerodinaminiu efektyvumu. Vien dėl subtilių pokyčių automobilio eksterjere, „Škoda“ elektromobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra 0,234 Cd geresnis už standartinio modelio. Teoriškai, vien šis rodiklis turėjo padėti užtikrinti didesnį nuvažiuojamą atstumą.
Nepriklausomai nuo pasirinktos modelio versijos, „Škoda Enyaq Coupe“ bus siūlomas tik su didžiausios talpos baterija, kokią tik gali siūlyti ši „Volkswagen Group“ koncerno platforma. Pavyzdžiui, „Škoda Enyaq Coupe iV 80“ versija, turinti 77 kWh talpos bateriją ir vieną 204 AG galios elektros varikliu, su pilna įkrova galės įveikti 545 kilometrų distanciją.
„Škoda“ taip pat siūlys versiją su dviem elektros motorais, kurie leis vairuotojams džiaugtis keturių varančiųjų ratų pavara bei 265 arklio galias siekiančiu elektros pavaros pajėgumu. Vis dėlto, daugiausiai susidomėjimo turėtų sulaukti „vRS“ versija – siūlanti 295 AG ir 460 Nm pajėgumą.
Ši modifikacija iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,5 sekundės ir pasiekia maksimalų 180 km/val. greitį. Grynakraujų sportiškų hečbekų vairuotojų šie parametrai nesužavės, tačiau ženklus skirtumas tarp „Enyaq“ ir „Enyaq Coupe“ turėtų tapti rimtu argumentu tiems, kas ieškos dinamiško, šeimynai tinkamo elektromobilio.
„Škoda“ taip pat pabrėžia, jog „vRS“ ir „Sportline“ įrangos lygiai gaus kitokius pakabos nustatymus. Be to, šios modifikacijos turės 15 mm priekyje ir 10 mm gale žemesnę pakabą, kuri, teoriškai, turėtų užtikrinti didesnį stabilumą posūkiuose.
„Škoda Enyaq Coupe“ prekyboje turėtų pasirodyti šią vasarą.
2021-aisiais metais su tiekimo grandinės sutrikimais susidūrusi „Škoda“, šiuos metus pradeda gerokai pakilesnėmis nuotaikomis. Čekijos bendrovė pristatė stilingesnę „
Škoda“ elektromobilio versiją – „Škoda Enyaq Coupe“.
Ant modulinės „Volkswagen Group“ koncerno platformos suprojektuotas „Škoda Enyaq Coupe“ bus siūlomas su trim įrangos lygiais, kuriais siekiama pritraukti plačią pirkėjų bazę.
Nuožulnią stogo liniją turintis „Škoda Enyaq Coupe“ pasižymi geresniu aerodinaminiu efektyvumu. Vien dėl subtilių pokyčių automobilio eksterjere, „Škoda“ elektromobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra 0,234 Cd geresnis už standartinio modelio. Teoriškai, vien šis rodiklis turėjo padėti užtikrinti didesnį nuvažiuojamą atstumą.
Nepriklausomai nuo pasirinktos modelio versijos, „Škoda Enyaq Coupe“ bus siūlomas tik su didžiausios talpos baterija, kokią tik gali siūlyti ši „Volkswagen Group“ koncerno platforma. Pavyzdžiui, „Škoda Enyaq Coupe iV 80“ versija, turinti 77 kWh talpos bateriją ir vieną 204 AG galios elektros varikliu, su pilna įkrova galės įveikti 545 kilometrų distanciją.
„Škoda“ taip pat siūlys versiją su dviem elektros motorais, kurie leis vairuotojams džiaugtis keturių varančiųjų ratų pavara bei 265 arklio galias siekiančiu elektros pavaros pajėgumu. Vis dėlto, daugiausiai susidomėjimo turėtų sulaukti „vRS“ versija – siūlanti 295 AG ir 460 Nm pajėgumą.
Ši modifikacija iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,5 sekundės ir pasiekia maksimalų 180 km/val. greitį. Grynakraujų sportiškų hečbekų vairuotojų šie parametrai nesužavės, tačiau ženklus skirtumas tarp „Enyaq“ ir „Enyaq Coupe“ turėtų tapti rimtu argumentu tiems, kas ieškos dinamiško, šeimynai tinkamo elektromobilio.
„Škoda“ taip pat pabrėžia, jog „vRS“ ir „Sportline“ įrangos lygiai gaus kitokius pakabos nustatymus. Be to, šios modifikacijos turės 15 mm priekyje ir 10 mm gale žemesnę pakabą, kuri, teoriškai, turėtų užtikrinti didesnį stabilumą posūkiuose.
„Škoda Enyaq Coupe“ prekyboje turėtų pasirodyti šią vasarą.