• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Čekijos automobilių gamintojas „Škoda“, prieš porą dienų užbaigė vieną svarbiausių savo projektų. Gavę „Škoda“ vadovybės palaiminimą, kompanijos darbuotojai restauravo „Škoda 996 Supersport“. Iki šių dienų išliko tik vienintelis šio automobilio egzempliorius. 
Kadangi, tai buvo paskutinis iki šių dienų išlikęs modelio egzempliorius, automobilį restauravę specialistai stengėsi nesugadinti originalių detalių, kurias pagaminti šiais laikais kainuotų ne vieną tūkstantį litų.
„996 Supersport“ pirmą kartą buvo pristatytas 1950 metų pradžioje ir buvo tikrai neblogas lenktyninis automobilis. Ilgiausiai su šiuo „Škoda“ bolidu lenktyniavo Ivanas Micikas. Slovakijoje gimęs automobilių mėgėjas su „Škoda 996 Supersport“ lenktyniavo net dvylika metų. Čekiškas automobilis paskutinį kartą į lenktynių trasą išvažiavo 1962 metais.
„996 Supersport“ šiai automobilių kompanijai yra labai svarbus dėl keletos priežasčių. Viena iš jų - 1953 metais su šiuo automobiliu buvo pasiektas pasaulio greičio rekordas. Vaclavo Bobeko vairuojama „Škoda“ pasiekė 197.8 km/val. greitį.
Automobilis buvo komplektuojamas su 1.1, 1.2  arba 1.5 litro benzininiais varikliais. Patys pirmieji modeliai turėjo 1.1 litro benzininį agregatą, kurio pajėgumas siekė 90 arklio galių. Tuo tarpu vėlesni modeliai galėjo pasigirti net 180 arklio galių išvystančia jėgaine.
„Škoda“ kompanijos atstovų teigimu, anuomet gamykloje dirbę inžinieriai buvo sukūrę prototipą, kuris turėjo 1.5 litro benzininį variklį. Pastarasis buvo aprūpintas net keturiais karbiuratoriais ir dviem kompresoriais.

Čekijos automobilių gamintojas „Škoda“, prieš porą dienų užbaigė vieną svarbiausių savo projektų. Gavę „Škoda“ vadovybės palaiminimą, kompanijos darbuotojai restauravo „Škoda 996 Supersport“. Iki šių dienų išliko tik vienintelis šio automobilio egzempliorius. 
Kadangi, tai buvo paskutinis iki šių dienų išlikęs modelio egzempliorius, automobilį restauravę specialistai stengėsi nesugadinti originalių detalių, kurias pagaminti šiais laikais kainuotų ne vieną tūkstantį litų.
„996 Supersport“ pirmą kartą buvo pristatytas 1950 metų pradžioje ir buvo tikrai neblogas lenktyninis automobilis. Ilgiausiai su šiuo „Škoda“ bolidu lenktyniavo Ivanas Micikas. Slovakijoje gimęs automobilių mėgėjas su „Škoda 996 Supersport“ lenktyniavo net dvylika metų. Čekiškas automobilis paskutinį kartą į lenktynių trasą išvažiavo 1962 metais.
„996 Supersport“ šiai automobilių kompanijai yra labai svarbus dėl keletos priežasčių. Viena iš jų - 1953 metais su šiuo automobiliu buvo pasiektas pasaulio greičio rekordas. Vaclavo Bobeko vairuojama „Škoda“ pasiekė 197.8 km/val. greitį.
Automobilis buvo komplektuojamas su 1.1, 1.2  arba 1.5 litro benzininiais varikliais. Patys pirmieji modeliai turėjo 1.1 litro benzininį agregatą, kurio pajėgumas siekė 90 arklio galių. Tuo tarpu vėlesni modeliai galėjo pasigirti net 180 arklio galių išvystančia jėgaine.
„Škoda“ kompanijos atstovų teigimu, anuomet gamykloje dirbę inžinieriai buvo sukūrę prototipą, kuris turėjo 1.5 litro benzininį variklį. Pastarasis buvo aprūpintas net keturiais karbiuratoriais ir dviem kompresoriais.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų