Vieni šios markės entuziastai stengiasi savo mylimus automobilius išlaikyti autentiškus, be jokių svetimkūnių, o kiti nepraleidžia progos kardinaliai pakeisti čekiškų automobilių įvaizdį. Ši „Škoda 120“ kupė pateko būtent į tokių automanų rankas, kuriems nuolatos norisi ką nors patobulinti, pakeisti, pagerinti.
Susipažinkite su „Hederik Tuning“ dirbtuvėse gimusiu Frankenšteinu. Kodėl būtent Frankenšteinu? Nes „Škoda 120“ dabar turi įvairiausių detalių ir komponentų, kurie kadaise buvo montuojami į visiškai kitus, nieko su „Škoda“ bendro neturinčius automobilius. Tačiau apie viską nuo pradžių.
Ši „Škoda 120“ į Slovakijoje esančias dirbtuves atkeliavo iš automobilių aukciono. Už juokingai žemą kainą pardavinėtas automobilis iškart patraukė dviejų automanų akį, kurie iki tol turėjo reikalų tik su naujesniais modeliais. Projekto autoriai teigia, jog mintis sukonstruoti kažką unikalaus kilo dar tada, kai į kompiuterio ekraną įsmeigtos akys žiūrėjo į šią „Škoda“.
Minčių kaip pakeisti ir ką padaryti šiam automobilių buvo labai daug, tačiau po keletos dienos intensyvių mąstymų ir diskusijų, projekto autoriai nusprendė sukurti sportišką „Škoda 120“ kupė versiją, kuri net ir šiuolaikiniams sportiškiems hečbekas sugebėtų užkurti pirtį.
Taigi, viskas prasideda nuo automobilio išrinkimo, kėbulo trūkumų šalinimo ir kitų paruošiamųjų darbų, kuriuos atlikus sekantys projekto etapai eisis kaip per sviestą. Pašalintos rūdys - padaryta. Perdažytas kėbulas - padaryta. Laikas platinti ratų arkas, gaminti naujas kėbulo apdailos detales.
Taip jau atsitiko, jog projekto autoriai turėjo ne tik praplatinti ratų arkas, bet ir pakeisti B statramsčio poziciją, pervirinti visą dugną ir net 7 centimetrais praplatinti priekinių ir galinių ratų sparnus. Apskritai, automobilis tapo 15 centimetrų platesnis už originalų modelį.
Sekantis žingsnis - kėbulo detalių montavimas. Slovakai įkvėpimo sėmėsi iš „BMW E30“ priekinių ir galinių buferių, kurių pagrindu buvo pagaminti nauji rūbai čekiškam automobiliui. Tuo tarpu po galiniu buferiu esantis difuzorius buvo paimtas iš „Saab 9-3“.
Variklio skyrius - vieta, kurioje pakeitimų būta mažiau. Į priekį šį automobilį varo 1.3 litro benzininis agregatas, kuris dabar išvysto maždaug 100 arklio galių. Tai nėra vienas iš tų parametrų, dėl kurio norėtųsi girtis, tačiau lengvutę „Škoda“ šis agregatas priverčia skraidyti.
Važiuoklės konfigūracijos taip pat nesinorėtų pavadinti išskirtinės, tačiau orinės pakabos komplektas sudarytas iš „Mercedes Benz ML“ ir „Fiat Punto GT“ komponentų savo darbą atlieka puikiai. Oro pagalvės buvo pagamintos „Mercedes Benz“ inžinierių, o standartinius amortizatorius pakeitė „Fiat Punto GT“ automobiliuose naudoti komponentai.