Škoda galvodama apie naująjį modelį, turėjo du pasirinkimus : Variklį sumontuoti priekyje ir jį sujungti su priekiniais varomaisiais ratais arba eiti lengvesniu keliu. Galiniai varomi ratai su gale sumontuotu varikliu. Pasirodo, kad norint sukurti priekiniais ratais varomą automobilį, kainavo žymiai daugiau. Škoda inžinieriai pasirinko lengvesnį ir žymiai pigesnį variantą, kurį naudojo Renault, Simca, Volkswagen ir kiti populiarūs automobilių gamintojai.
Škoda 1000 MB buvo komplektuojamas su keturių cilindrų, OHV tipo benzininiu varikliu. Automobilį varančios širdies darbinis tūris siekė vos 0.9 litro, o jo išvystomas pajėgumas siekė 37 arklio galias. Tai nėra labai daug, tačiau vos 755 kilogramų svėrusiam automobiliui to pakako pasiekti 120 km/val. maksimalų greitį ir iki 100 km/val. įsibėgėti per 27 sekundės. Vėliau, 1968 metais, variklio galia buvo padidinta iki 43 arklio galių.
Galiniais ratais varomas automobilis buvo parduodamas už pakankamai racionalią ir prieinamą kainą. Pavyzdžiui, D.Britanijoje, čekiškas šeimyninis automobilis kainavo 579 svarus. Britų mėgstami Ford Cortina ir Hillman Minx buvo įkainoti atitinkamai 592 ir 636 svarais. Tačiau kitaip negu daugelis konkurentų, Škoda galėjo pasigirti nepriklausoma pakaba, nulenkiamomis priekinėmis sėdynėmis, įrankių komplektu, didele bagažine, atsarginiu ratu ir daugybę įvairių dėtuvių automobilio interjere. Palyginus su šiuolaikiniais automobiliais, septintame dešimtmetyje gyvavęs 1000 MB turėjo truputėlį kitokius privalumus.
Škoda 1000 MB galerija :
Prieš lygiai penkiasdešimt metų, 1964 metų, kovo 21 dieną, Škoda pasauliui pademonstravo 1000 MB.
Nuo 1964 metų balandžio mėnesio iki 1969 metų rugpjūčio, Škoda pagamino net 443.000 šio modelio vienetų. Didžioji dalis pagamintų automobilių buvo parduoti Čekijoje, o likusieji išsibarstė visame pasaulyje. Kompanijos atstovai teigia, kad keletas egzempliorių iškeliavo net į Australiją ir net N.Zelandiją.
Prieš lygiai penkiasdešimt metų, 1964 metų, kovo 21 dieną, Škoda pasauliui pademonstravo 1000 MB.
Nuo 1964 metų balandžio mėnesio iki 1969 metų rugpjūčio, Škoda pagamino net 443.000 šio modelio vienetų. Didžioji dalis pagamintų automobilių buvo parduoti Čekijoje, o likusieji išsibarstė visame pasaulyje. Kompanijos atstovai teigia, kad keletas egzempliorių iškeliavo net į Australiją ir net N.Zelandiją.
![rekomenduojame](/pimg/desktop-icon/rekomenduojame_blokelio_rodykle.png)
![toliau skaitykite](/pimg/desktop-icon/rekomenduojame_blokelio_rodykle.png)