• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Devintojo dešimtmečio pabaigoje ir dešimto dešimtmečio pradžioje Japonijos gamintojai savyje atrado didžiulę pasitikėjimo dozę ir ryžosi kovoti su tradiciniais sportiškų automobilių gamintojais. 
Vienas garsiausių ir geriausių automobilių, atsiradusių dėl išaugusio japoniškų markių pasitikėjimo, neabejotinai yra „Mitsubishi 3000 GT“.
Šiame kupė, pradėtame gaminti 1990 metais, buvo įdiegtos savo laikmečiui labai pažangios technologijos: galiniai vairuojamieji ratai, nuolatinė keturių varančiųjų ratų pavara ir elektroniniu būdu valdomi amortizatoriai. Po variklio dangčiu slypėjo 3,0 litrų, šešių cilindrų variklis, aprūpintas dviem turbokompresoriais.
Šis bei tas neįtikėtino: „Mitsubishi 3000GT“ parduodamas su 800 000 kilometrų rida
Naudotas pagal paskirtį
Kai galvojate apie sportinį automobilį, tikriausiai galvojate, jog dauguma savininkų juos naudoja tik retkarčiais. Kartą per savaitę ar netgi dar rečiau, todėl nenuostabu, jog sportiškų automobilių rida visuomet yra gerokai mažesnė negu įprasto sedano, universalo, visureigio.
Žinoma, visuomet atsiranda viena ar dvi išimtys. Pavyzdžiui, šis Vokietijoje parduodamas „3000 GT“ turi sunkiai suvokiamą ridą. Automobilis buvo pagamintas 1996 metais, iki šių dienų jis išliko pas tą patį savininką, kuris per 25 metus prisuko 802 tūkst. kilometrų. Skamba neįtikėtinai, tačiau automobilio savininkas tikina, jog tai tiesa.
Kaip bebūtų keista, tačiau žiūrint į
automobilio nuotraukas neatrodo, jog „Mitsubishi 3000 GT“ būtų nuvažiavęs 802 tūkst. kilometrų. Kita vertus, tai iš dalies patvirtina kokiame lygyje buvo tuometinė Japonijos automobilių pramonė.

GALERIJA


Devintojo dešimtmečio pabaigoje ir dešimto dešimtmečio pradžioje Japonijos gamintojai savyje atrado didžiulę pasitikėjimo dozę ir ryžosi kovoti su tradiciniais sportiškų automobilių gamintojais. 
Vienas garsiausių ir geriausių automobilių, atsiradusių dėl išaugusio japoniškų markių pasitikėjimo, neabejotinai yra „Mitsubishi 3000 GT“.
Šiame kupė, pradėtame gaminti 1990 metais, buvo įdiegtos savo laikmečiui labai pažangios technologijos: galiniai vairuojamieji ratai, nuolatinė keturių varančiųjų ratų pavara ir elektroniniu būdu valdomi amortizatoriai. Po variklio dangčiu slypėjo 3,0 litrų, šešių cilindrų variklis, aprūpintas dviem turbokompresoriais.
Šis bei tas neįtikėtino: „Mitsubishi 3000GT“ parduodamas su 800 000 kilometrų rida
Naudotas pagal paskirtį
Kai galvojate apie sportinį automobilį, tikriausiai galvojate, jog dauguma savininkų juos naudoja tik retkarčiais. Kartą per savaitę ar netgi dar rečiau, todėl nenuostabu, jog sportiškų automobilių rida visuomet yra gerokai mažesnė negu įprasto sedano, universalo, visureigio.
Žinoma, visuomet atsiranda viena ar dvi išimtys. Pavyzdžiui, šis Vokietijoje parduodamas „3000 GT“ turi sunkiai suvokiamą ridą. Automobilis buvo pagamintas 1996 metais, iki šių dienų jis išliko pas tą patį savininką, kuris per 25 metus prisuko 802 tūkst. kilometrų. Skamba neįtikėtinai, tačiau automobilio savininkas tikina, jog tai tiesa.
Kaip bebūtų keista, tačiau žiūrint į
automobilio nuotraukas neatrodo, jog „Mitsubishi 3000 GT“ būtų nuvažiavęs 802 tūkst. kilometrų. Kita vertus, tai iš dalies patvirtina kokiame lygyje buvo tuometinė Japonijos automobilių pramonė.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų