Šio ryklio istorija nėra išskirtinė. Šis penktos serijos „BMW“ į Lietuvą atvyko 1993 metais. Turbūt daugelio tėvai tuo metu nusprendė pakeisti seną rusišką automobilį į ką nors modernaus, įdomaus ir galbūt egzotiško.
Į Lietuvą atvykęs automobilis buvo nudažytas bordine spalva. Neįprasta spalva automobiliui, kuris dėvi „BMW“ ženkliuką ar ne? Tiesa, vėliau kėbulo spalva pakeista, kurios kodas yra „6M“. Simas teigia, jog šia spalva buvo dažomi devinto dešimtmečio „BMW“ markės automobiliai, tačiau išvysti bavarišką kūrinį su šią spalvą mūsų šalyje - retenybė.
Nors šiuo automobiliu džiaugėsi Simo tėtis, tačiau atsiradus modernesniems pakaitalams, senutis ryklys buvo uždarytas į garažą, kuriame išstovėjo net dešimt metų. Tad turbūt įsivaizduojate kokį vaizdą išvydo Simas, kai atkeliavo į garažą apžiūrėti šio penktuko.
Automobilio būklė buvo tokia prasta, jog būtų užtekę įvažiuoti į didesnę duobę, kad priekyje ratai sulystų į variklio skyrių. Dabar įsivaizduojate su kuo Simas teko susidurti?
Tačiau Simas nepasidavė ir nusprendė antram gyvenimui prikelti šį klasika tapusį sedaną. Darbo buvo daug. Teko daug virinti, keisti įvairius komponentus, kol galų galiausiai automobilis pasiekė dabartinį stovį.
Laikui bėgant, Simas vis daugiau ir dažniau pradėjo domėtis automobilių tobulinimu, todėl nereikėtų stebėtis, jog šis ryklys turi „Schnitzer“ firmos ratlankius ir šiek tiek žemesnę prošvaisą negu buvo numatęs gamintojas. Kol kas viskas proto ribose.
Kas laukia ateityje? Simas planuoja poliruoti ratų palanges, iki galo pašalinti visas rūdis ir galbūt įsigyti antrą „BBS“ ratlankių komplektą. Vis dėlto didžiausią svajonė ir užmojų - įdėti 3.5 litro benzininį motorą ir jam priklausančią pavarų dėžę.