„Buvo įdomu tiesiog pajusti, kas tai yra ralis-krosas, kokia šio sporto specifika, automobilio valdymas, ar aš galiu važiuoti greitai tokio tipo trasoje ir ar sugebėsiu susitvarkyti su kone visą laiką slystančiu automobiliu,“ – sako S. Juodviršis.
Ralio kroso lenktynės yra itin specifinės, nes pusė tokios lenktynių trasos sudaro asfaltas, o kita pusė – žvyras. Dėl to sportininkams tenka labai greitai adaptuotis prie visą laiką besikeičiančių važiavimo sąlygų.
Iš pradžių Ernestas Staponkus pats vairavo automobilį, paaiškino Simui pagrindinius valdymo principus ir trajektorijas, o vėliau automobilį vairavo jau Simas Juodviršis. Panevėžietis jau po keleto ratų pradėjo važiuoti Ernesto Staponkaus tempu ir tapo aišku, kad panevėžietis labai greitai adaptavosi prie jam visiškai nepažįstamo automobilio.
Sportininkai labai greitai rado bendrą kalbą ir toliau vyko jau nebe bandymai, bet normalūs automobilio testai. Patyrę lenktynininkai diskutavo dėl automobilio reguliavimo subtilybių, ginčijosi dėl idealių trajektorijų ir tai tapo labai naudingai testais abiem lietuviams.
„Manau, kad šie testai buvo labai naudingi mums abiem. Mes puikiai sureguliavome automobilį ir vien dėl to jis trumpoje trasoje tapo daugiau kaip puse sekundės greitesnis kiekviename rate,“ – grįžęs iš Portugalijoje „Montalegre“ lenktynių trasoje vykusių testų įspūdžiais dalinosi S. Juodviršis.
Šiuo metu Simas Juodviršis yra „ES Motorsport“ klubo narys ir labai džiaugiasi suteikta galimybe išbandyti jam nepažįstamą techniką.
Nors šiais metais Simo Juodviršio pagrindiniais tikslais išlieka dalyvavimas Pasaulio ir Europos kartingo čempionatuose bei 1000 km lenktynėse, panevėžietis po puikių rezultatų testų Portugalijoje metu jau sulaukė iš „ES Motorsport“ klubo pasiūlymo sudalyvauti ir keliose ralio-kroso lenktynėse.
„Kur ir kada tai bus kol kas nežinau. Kol kas mūsų klubas aktyviai ruošiasi Ernesto Staponkaus debiutui šių metų pasaulio ralio – kroso čempionate. Pirmasis jo etapas vyks toje pat „Montalegre“ trasoje,“ – pasakojo S. Juodvrišis.