„Labai įdomu stovėti čia ir žinoti, kad už tai nieko didesnio, nieko geriau, tobuliau ir greičiau nebėra. Labai geras jausmas“, — sakė D. Matijošaitis.
ELMS ir yra pirmas žingsnis link to. D. Matijošaitis ir jo komandos draugai šeštadienį varžysis dar su 33 komandomis. 12 iš jų vairuos LMP2 klasės bolidus, 9 LMGTE ir 6GTC klasių monstrai. Dėl galimo kelialapio į 24 valandų lenktynes lietuvis konkuruos su dar 6 LMP3 klasės komandomis.
LMP2 klasėje pagrinde „Oreca 03R“ bolidai, o LMGTE ir GT klasėse „Ferrari F458 Italia GT3“, „Porsche 911 RSR“.
Nors „Ginetta“ trečiadienį ir neatkeliavo į komandos rankas, bet mechanikai nestovėjo be darbo. Jie turėjo įsirengti garažą, sumontuoti kuro pylimo įrangą, kuri, pasitelkusi didžiulį slėgį, supila keliasdešimt litrų per 10 sekundžių.
Lietuviams atiteko antrasis garažas, šalia praėjusių metų Le Mano 24 valandų LMP2 klasės nugalėtojų „Jota Sport“ komandos ir varžybų teisėjų štabo. „SVK by Speed Factory“ komandos vadovas Dalius Steponavičius juokavo, kad tai paslauga naujokams, kad nereikėtų toli vaikščioti mokėti baudų.
Atėjus vakarui ir sutvarkius reikalus Silverstone trasoje komanda dar išsiprašė dar pasitreniruoti lenktynių simuliatoriui. Šalia trasos įsikūrusiame lenktynininkų rengimo centre. Ten D. Matijošaitis ir Jesus Fuster praleido porą valandų virtualiai sukdami ratus Silverstone trasoje.
Į simuliatorių buvo suvesti „Ginetta“ specifikacijos, kad būtų kuo panašesnės į jos galimybes realiame pasaulyje. D. Matijošaitį treniravo John Pratt, kuris 15 metų treniravo kėbulinių automobilių sporto žvaigždę Andy Priaulx, kurį D. Matijošaitis šeštadienį sutiks ir lenktynių trasoje.