Pavyzdžiui, kuo skiriasi šis, 1966 metais pagamintas modelis nuo vėlesnių modelių? Naujesni modeliai turi galingesnį variklį, pajėgesnius generatorius, truputėlį kitokią sankabą, vairo mechanizmą, stabdžių sistemą. Naujesni modeliai turėdavo net gi kitokius valytuvus , spyneles ir net šoninius veidrodėlius.
O kaip gi šis vabaliukas? Kuo jis išskirtinis? Daugelio dėmesį greičiausiai patrauktų prie žemės prigludęs kėbulas. Pasak automobilio savininko, norėjosi turėti originalų, tačiau šiek tiek pagražintą egzempliorių.
Vienintelės modifikacijos, kurios buvo atliktos matomos visiems. 20 centimetrų sumažintas kėbulo aukštis, išversti galiniai ratai ir uždėti BRM firmos ratlankiai, kurių plotis 4.5J priekyje ir 5.5J gale. Tuo tarpu padangų išmatavimai yra 135/65 priekyje ir 195/65 gale.
O kaip gi variklis? Didelių stebuklų čia nėra ir jų nereikia tikėtis. Automobilio galinio ratus suka 1.2 litro, 34 arklio galias išvystantis motoriukas, kuris padeda šiam mažyliui pasiekti 110 km/val. maksimalų greitį. Tačiau vargu ar VW Beetle savininkų norėtų drožti silpną variklį ir važiuoti daugiau nei šimtą kilometrų distanciją važiuodami maksimaliu greičiu.