Puikus to pavyzdys - „Alfa Romeo GTV6“. Jis nėra pats gražiausias automobilis, jis nėra techniškai pažangiausias to meto automobilis, tačiau kam tai rūpi, kai pamačius šį automobilį norisi jį apkabinti ir pabučiuoti? Visai kaip nuostabią merginą.
„Alfa Romeo GTV6“ buvo mėgstamas ne tik automobilių tema rašančių žurnalistų, bet ir lenktynininkų. Su šiuo automobiliu „Alfa Romeo“ ne vieną ETCC ir BTCC žiedinių lenktynių čempionato etapą. Taip pat reikėtų paminėti ir puikų pasirodymą pasaulio ralio čempionate. Yves Loubetas net keturis metus iš eilės savo klasėje užėmė pirmą vietą „Tour de Corse“ ralyje.
„GTV6“ buvo komplektuojami su 2,5 litro, šešių cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvystė 160 arklio galių ir 213 Nm sukimo momentą. Tačiau būtent šis „GTV6“ po variklio gaubtu turi 3 litrų benzininį variklį, kuris kadaise buvo montuojamas į „Alfa Romeo 75“. Didesnis variklio darbinis tūris reiškia ir didesnį jo pajėgumą. Vos 1050 kilogramų sveriančią mašiną į priekį varo 192 arklio galias ir 250 Nm sukimo momentą išvystanti jėgainė.
Nuotraukų autorius : Charles Hawes
Kartais atrodo, kad „Alfa Romeo“ ženkliuką dėvintys automobiliai nėra automobiliai, o savotiška moters interpretacija. „Alfa Romeo“ iki šiol nebuvo sukūrusi tobulo automobilio, nes italai - tiesiog turi visiškai kitokį požiūrį į automobilių kūrimą. Jeigu vokiečiai maždaug penkis mėnesius diskutuoja kaip turėtų vykti naujo modelio surinkimo procesas, tai italai per tą patį laikotarpį rūpintųsi automobilio dizainu. Jeigu pro šalį pravažiavęs itališkas automobilis jūsų nesujaudina - darbas buvo atliktas blogai.
Galbūt, tai įžeis „Alfa Romeo“ gerbėjus, tačiau modernūs šios markės modeliai (MiTo ir Giulietta), išskyrus garbingą vardą, neturi nieko bendro su tuo, kokie „Alfa Romeo“ automobiliai turėtų būti. Eiklios, atletiškos ir šiek tiek sudėtingos asmenybės.
Kartais atrodo, kad „Alfa Romeo“ ženkliuką dėvintys automobiliai nėra automobiliai, o savotiška moters interpretacija. „Alfa Romeo“ iki šiol nebuvo sukūrusi tobulo automobilio, nes italai - tiesiog turi visiškai kitokį požiūrį į automobilių kūrimą. Jeigu vokiečiai maždaug penkis mėnesius diskutuoja kaip turėtų vykti naujo modelio surinkimo procesas, tai italai per tą patį laikotarpį rūpintųsi automobilio dizainu. Jeigu pro šalį pravažiavęs itališkas automobilis jūsų nesujaudina - darbas buvo atliktas blogai.
Galbūt, tai įžeis „Alfa Romeo“ gerbėjus, tačiau modernūs šios markės modeliai (MiTo ir Giulietta), išskyrus garbingą vardą, neturi nieko bendro su tuo, kokie „Alfa Romeo“ automobiliai turėtų būti. Eiklios, atletiškos ir šiek tiek sudėtingos asmenybės.