Jeigu esate kompiuterinių žaidimų gerbėjai, žemiau esantį automobilį turėtumėte atpažinti. Kodėl? Nes būtent taip atrodanti „Fiesta ST“ pasirodys naujausioje „Forza“ žaidimo dalyje. Be pastebimų patobulinimų išvaizdoje, automobilis gavo naują įpurškimo ir išmetimo sistemą, naują aušinimo sistemą, „intercoolerį“, reguliuojamo aukščio amortizatorius, didesnius stabdžių diskus.
Už paskutinę „Fiestos“ interpretaciją buvo atsakingi „COBB Tuning“ ir „Tanner Foust Racing“ vyrukai. Automobilių tobulinimo specialistai nusprendė sumontuoti galingesnę garso sistemą, kėbulą nudažyti specialiai šiam modeliui skirta spalva. Šitame automobilyje netrūksta modifikacijų, kurios pagerino valdymo savybes ar variklio darbą. Ši „Fiesta“ gavo naują išmetimo sistemą, reguliuojamo aukščio amortizatorius, didesnio diametro stabdžių diskus.
„Ford“ kiekvienais metais patobulintų automobilių parodai ruošiasi rimtai. Šie metai nebuvo išimtis. Kompanija pasamdė keturias skirtingas automobilių tobulinimo kompanijas, kurioms buvo įsakyta pagal save pagrąžinti kompaktišką ir stilingą „Fiesta“ hečbeką.
Pradėkime nuo „Ice Nine Group“, kuri mažytį miesto automobilį transformavo į ralio trasoms tinkamą bolidą. Automobilis gavo keletą iš anglies pluošto pagamintų detalių, saugos lankus, 17 colių ratlankius, tamsintus langus. Vis dėlto labiausiai dėmesio verta modifikacija slypi po varikio gaubtu. Vyrukai sumontavo turbokompresorių, naują tarpinį suslėgto oro aušintuvą, savo gamybos kolektorių.
Sekantis gražuolis, kurio kėbulas buvo nudažytas raudonos ir juodos spalvos schema. Pasak „3D Carbon“ atstovų, šiai „Fiestai“ buvo siekiama įpūsti „Mustang Boss 302“ sielos. Todėl spalvų schema ir ratlankiai buvo pasirinkti neatsitiktinai.
„Ford“ kiekvienais metais patobulintų automobilių parodai ruošiasi rimtai. Šie metai nebuvo išimtis. Kompanija pasamdė keturias skirtingas automobilių tobulinimo kompanijas, kurioms buvo įsakyta pagal save pagrąžinti kompaktišką ir stilingą „Fiesta“ hečbeką.
Pradėkime nuo „Ice Nine Group“, kuri mažytį miesto automobilį transformavo į ralio trasoms tinkamą bolidą. Automobilis gavo keletą iš anglies pluošto pagamintų detalių, saugos lankus, 17 colių ratlankius, tamsintus langus. Vis dėlto labiausiai dėmesio verta modifikacija slypi po varikio gaubtu. Vyrukai sumontavo turbokompresorių, naują tarpinį suslėgto oro aušintuvą, savo gamybos kolektorių.
Sekantis gražuolis, kurio kėbulas buvo nudažytas raudonos ir juodos spalvos schema. Pasak „3D Carbon“ atstovų, šiai „Fiestai“ buvo siekiama įpūsti „Mustang Boss 302“ sielos. Todėl spalvų schema ir ratlankiai buvo pasirinkti neatsitiktinai.