Bene ryškiausia naujiena „Ford Ranger Raptor“ automobilyje – variklis. Visus keturis automobilio ratus suka naujas 3,0 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų benzininis variklis su dviem turbokompresoriais. Šio variklio maksimali galia sieks 288 AG ir 491 Nm. Būtent su šiuo varikliu „Ford Ranger Raptor“ pasirodys ir Europoje, o tai – geras ženklas tiems, kas prieš tai prieštaringai žiūrėjo į ankstesnę „
Ford Ranger Raptor“ versiją su dyzeliniu agregatu. Verta pridurti, jog dėl specifinės variklio valdymo programos, Europai skirto modelio variklis išvysto 113 arklio galių ir 92 Nm mažiau negu Australijos rinkai skirtas modelis.
Specialiai „Ford Ranger Raptor“ pritaikytas variklis turi naują cilindrų bloką, pagamintą iš vermikulinio ketaus, kuris yra maždaug 75 kartus tvirtesnis už įprastą ketų. Tokį variklį „
Ford“ naudoja lenktynėms paruoštuose visureigiuose. Naujasis variklis taip pat buvo aprūpintas modernia „Anti-Lag“ sistema, kuria anksčiau naudojosi „Ford GT“ ar „
Ford Focus ST“. Atleidus akceleratoriaus pedalą, sistema palaiko turbokompresorių „degimą“ iki trijų sekundžių. Tokiu būdu užtikrinama, jog variklio reakcija į akceleratoriaus paspaudimą būtų žaibiška, momentali. Be to, šios sistemos veikimo parametrai skiriasi priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo.
Naują variklį papildys „Ranger Raptor“ modeliui skirta aktyvi išmetimo sistema su dviem išmetimo vamzdžiais, kuri, taipogi, leis pasirinkti vieną iš keturių skirtingų veikimo režimų. Mygtuko paspaudimu galėsite pasirinkti iš ramaus, „Normal“, „Sport“ ar „Baja“ režimo.
„Naujasis variklis „Ranger Raptor“ modeliui suteikia dinamiškumo, kuris patenkins net reikliausių sportinių automobilių vairuotojų poreikius. Naujosios jėgainės dinamika ir galia privers kiekvieną vairuotoją šypsotis", - sakė D.Burnas.
Be galingo jėgos agregato, „Ford Ranger Raptor“ turės ženkliai patobulintą važiuoklę ir kėbulą. Pavyzdžiui, plačiose ratų arkose matysime 17 colių lengvo lydinio ratlankius. Ratlankiai bus apauti universaliomis padangomis, sukurtomis specialiai „Raptor“. Tuo tarpu automobilio dizainas – funkcionalus. Žiūrėdami į jį pastebėsite nemažai papildomų oro paėmimo angų, aerodinaminių elementų.
Po kėbulu slypės visiškai kitokia važiuoklė su specialiais sutvirtinimais ir kėbulo laikikliais korpuso ir atsarginio rato srityse. Pakaboje taip pat atsirado nauji pakabos ribotuvai ir pakabos elementų sutvirtinimai.
Ant abiejų ašių sumontuoti „FOX Live Valve“ amortizatoriai. Pakabos derinimo procese buvo naudojamos ir kompiuterinės technologijos, ir realaus pasaulio bandymai, kurių metu technikai atidžiai išnagrinėjo visus aspektus. Nuo spyruoklių standumo iki kėbulo prošvaisos. Visa tai buvo daroma siekiant užtikrinti optimalią pusiausvyrą tarp komforto, stabilumo tiek kelyje, tiek bekelėje.
Tačiau „Live Valve“ technologija reaguoja ne tik į suspaudimo lygį, bet ir į važiavimo režimo parinkiklį bei įvairias važiavimo situacijas. Smarkiai greitėjant sistema gali sustangrinti galinius amortizatorius, kad išvengtų priekinių ratų lengvumo.
Tačiau ekstremaliam važiavimui bekele važiuoklė taip pat turi nuoseklią apsaugą. Pavyzdžiui, priekinė plokštė yra beveik dvigubai didesnė nei standartinio „Ranger“. Be to, ji pagaminta iš 2,3 mm storio didelio atsparumo plieno. Tačiau gaubtas apsaugo ir kitus svarbius komponentus, pavyzdžiui, radiatorių, vairo mechanizmą, priekinę skersinę konstrukciją, tepalo bakelį ir priekinį diferencialą. Be to, automobilyje įrengtos lengvai pasiekiamos masyvios kilpos, kad jį būtų lengviau ištraukti.
„Pakeitus „Ranger Raptor“ važiuoklę, visapusiškai išnaudojamos „Fox“ amortizatorių su „Live Valve“ technologija galimybės. Važiuojant keliu jos sumažina nepageidaujamą kėbulo posvyrį tiek skersine, tiek išilgine ašimi, o bekelėje jos amortizuoja didesnius nelygumus“, - pridūrė D. Burnas.
Šiuo metu dar prekyboje esantis „Ford Ranger Raptor“ buvo naudojama dalinė keturių varančiųjų ratų pavara. Tuo tarpu naujos kartos modelis pirmą kartą bus siūlomas su nuolatine keturių varančiųjų pavara, elektroniniais priekinio bei galinio diferencialo užraktais, kad būtų galima važiuoti sudėtingiausiomis vietovėmis.
Variklio ir transmisijos derinimas, ABS, stabilizavimo sistema, apsaugos nuo slydimo sistema, aktyvioji išmetimo sistema, vairo ir akceleratoriaus pedalo jautrumas suderinami su pasirenkamais važiavimo režimais, kurių dabar yra septyni. Yra trys režimai skirti bendro naudojimo keliams: „Normal“, „Sport“ ir „Wet“. Tuo tarpu bekelės režimų yra keturi: „Rock“, „Sand“, „Mud“, „Baja“.
„Ford Ranger Raptor“ kaina šiuo metu dar nėra oficialiai paskelbta. Vis dėlto, atsižvelgiant į dabar dar prekyboje esančio dyzelinio „Ford Ranger Raptor“ modelio kainą, galime tikėtis, jog naujasis modelis kainuos maždaug 60 000 - 65 000 eurų.