• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Savaitgalį Estijoje buvo linksniuojamos bene visos įmanomos Baltijos regiono lenktynių serijos, tarp kurių – Šiaurės Europos Zonos istorinės formulės, populiariosios ištvermės lenktynės bei ne ką mažiau svarbus „Dynami:T Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato“ finalas bei istorinė, šiais metais itin daug dėmesio sulaukusi „TCR“ įskaita. Pastaroji Baltijos šalių regione skaičiavo pirmąjį sezoną, o paskutinis etapas išaiškino ir pirmuosius oficialius „Baltic TCR“ sprinto lenktynių čempionus.
Dalis automobilių žaizdas laižėsi per naktį: pastarosios atsirado dar ištvermės (6 valandų) lenktynių metu iš vakaro. Kiti – savo techniką šviežiai nusikrovę nuo priekabų, ruošėsi startui, pratindamiesi prie estiško šaltuko.
Sekmadienio rytas prasidėjo treniruotėmis, kurias keitė kvalifikaciniai važiavimai ir, galiausiai, po pietų pertraukos trasoje paskutiniams sezono startams ruošėsi „BGT AM“, „BGT PRO“, „R3000+“, „BTC2“, „BTC1“ klasių dalyviai. Tai – mišrios „BaTCC“ ir „Dynami:T Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato“ dalyvių pajėgos.
Šiuos važiavimus keitė „Formula Historic“ kovos: čia dalyviai varžosi „Formula Easter“ ir „Mondial“ grupėse. Galiausiai, trasoje pasirodė ne tokie galingi, bet lygiai taip pat kovojantys dėl sezono podiumo „R1600“, „R2000“, „R3000“ ir „BMW 2500“ klasių dalyviai. Na, o dienos uoga ir desertas tikrų kovų mėgėjams – „TCR“ klasės dalyviai – trasoje pasirodė paskutiniai. Tačiau laukti tikrai buvo verta.

Savaitgalį Estijoje buvo linksniuojamos bene visos įmanomos Baltijos regiono lenktynių serijos, tarp kurių – Šiaurės Europos Zonos istorinės formulės, populiariosios ištvermės lenktynės bei ne ką mažiau svarbus „Dynami:T Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato“ finalas bei istorinė, šiais metais itin daug dėmesio sulaukusi „TCR“ įskaita. Pastaroji Baltijos šalių regione skaičiavo pirmąjį sezoną, o paskutinis etapas išaiškino ir pirmuosius oficialius „Baltic TCR“ sprinto lenktynių čempionus.
Dalis automobilių žaizdas laižėsi per naktį: pastarosios atsirado dar ištvermės (6 valandų) lenktynių metu iš vakaro. Kiti – savo techniką šviežiai nusikrovę nuo priekabų, ruošėsi startui, pratindamiesi prie estiško šaltuko.
Sekmadienio rytas prasidėjo treniruotėmis, kurias keitė kvalifikaciniai važiavimai ir, galiausiai, po pietų pertraukos trasoje paskutiniams sezono startams ruošėsi „BGT AM“, „BGT PRO“, „R3000+“, „BTC2“, „BTC1“ klasių dalyviai. Tai – mišrios „BaTCC“ ir „Dynami:T Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato“ dalyvių pajėgos.
Šiuos važiavimus keitė „Formula Historic“ kovos: čia dalyviai varžosi „Formula Easter“ ir „Mondial“ grupėse. Galiausiai, trasoje pasirodė ne tokie galingi, bet lygiai taip pat kovojantys dėl sezono podiumo „R1600“, „R2000“, „R3000“ ir „BMW 2500“ klasių dalyviai. Na, o dienos uoga ir desertas tikrų kovų mėgėjams – „TCR“ klasės dalyviai – trasoje pasirodė paskutiniai. Tačiau laukti tikrai buvo verta.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatas 2019


Nuožmios „TCR“ lenktynės
Lenktynių startui „TCR“ finale ruošėsi 7 dalyviai, tarp kurių – ir jaunas talentas iš Rusijos Grigoriy Burlutskiy, dalyvavęs ne vienose tarptautinėse „WTCR“ automobilių lenktynėse. Būtent tarp jo ir sezono lyderių Džiugo Tovilavičiaus bei Juliaus Adomavičiaus virė pagrindinės kovos viso etapo metu. Deja, dėl antrosios vietos sezono įskaitoje turėjęs kovoti Ramūnas Čapkauskas lenktynių metu trasoje nepasirodė: jo kvalifikacijos laikas buvo anuliuotas dėl naudotos stabdžių antiblokavimo sistemos (angliškai „ABS“), kuri pagal techninius reglamentus nėra leidžiama. Turėjęs startuoti iš paskutiniosios pozicijos starto rikiuotėje, sportininkas dalyvavo tik „Dynami:T Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato“ važiavimuose.
Geriausią laiką kvalifikacijos metu parodė ir pole poziciją starto rikiuotėje užsitikrino Julius Adomavičius. Jis su „GSR Motorsport“ paskolintu „VW Golf GTI TCR“ pademonstravo geriausią trasos rato įveikimo laiką (1.18,427), 0,4 sekundės dalimi aplenkdamas sezono lyderį Džiugą Tovilavičių.

REKLAMA

Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatas 2019


Pirmojo važiavimo metu, J. Adomavičius užsitikrino pirmąją poziciją ir ją saugojo iki galo, kol D. Tovilavičius intensyviai kovojo su G. Burlutskiy, kartais sportiniu rėžimu pasistumdydami ir šonais. Galiausiai, pirmųjų lenktynių metu antrasis finišo liniją kirto Rusijos sportininkas, D. Tovilavičių palikęs užnugaryje. Tiesa, Rusijos sportininkas pademonstravo geriausią laiką ir antrojo važiavimo metu startavo iš pirmosios vietos starto rikiuotėje, jam į nugarą kvėpavo J. Adomavičius, o trečiąją vietą prieš startą užėmė D. Tovilavičius. Antrojo važiavimo metu, intensyviausia kova virė tarp G. Burlutskiy ir lengvai čempionato taškų neketinusio atiduoti J. Adomavičiaus. Vienas kitą aplenkdami, galiausiai, finišo liniją kirto vienas po kito J. Adomavičius, G. Burlutskiy ir saugiai paskui juos važiavęs D. Tovilavičius. Šiam sportininkui svarbiausia buvo finišuoti tam, kad sezono čempiono titulas išliktų saugus jo rankose. Taip ir nutiko: D. Tovilavičius ir jo „VW Golf GTI TCR“ gali švęsti istorinę, pirmąją Baltijos „TCR Sprint“ serijos pergalę (sezono metu surinkti 188 taškai). Antroji vieta teko J. Adomavičiui, surinkusiam 176 taškus, o trečioje vietoje liko R. Čapkauskas su 129 taškais.

REKLAMA
REKLAMA

Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatas 2019


Skausmingi pasistumdymai „BaTCC“ lenktynėse ir naujas trasos rekordas
Labai įnirtinga kova virė tarp galingiausia technika ginkluotų „BGT AM“ ir „BGT PRO“ dalyvių. Vienas kitą besivejantys dalyviai ir milimetrų atstumu viena nuo kitos atsidūrusi technika antrąsias lenktynes baigė už trasos ribų: tokia kova virė tarp dėl pirmos vietos kovojančio latvio Arturs Bartraks „Lamborghini“ ir Estijos sportininko Oliver Tiirmaa „Porsche 911“. Apsistumdę antrojo važiavimo metu, sportininkai į priekį užleido kitus savo įskaitos dalyvius. Tiesa, būtent šis Estijos sportininkas pagerino trasos rekordą, kvalifikacijos metu ratą įveikęs per 1.13,997 minutės. Susumavus abiejų važiavimų rezultatus, pergalę „BGT PRO“ įskaitoje tiek finalo metu, tiek sezono įskaitoje, vos trimis taškais išplėšė estas Raivo Tamm su „Porsche GT3 Cup“, už savęs palikęs A. Bartraks. Trečiąją vietą iškovojo lietuvis Egidijus Gutaravičius su „Lamborghini Huracan“, nuo antrosios vietos atsilikęs 5 taškais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatas 2019


„BGT AM“ įskaitoje sezono pergalė teko latviui Robertas Rode su „Nissan 200SX“, antrąją vietą iškovojo lietuvis Marius Dijokas su „BMW 316“, o trečioje vietoje liko dar vienas Latvijos sportininkas Jānis Hāns su „Subaru Impreza“.
„BTC1” įskaitoje podiumą pilnai užėmė Lietuvos sportininkai. Nors su technikos kaprizais kariavęs Marius Miškūnas už finalines lenktynes taškų ir negavo, viso sezono pasiekimai jam garantavo čempiono titulą sezone. Antroji vieta teko Andriui Kebliui, o trečioji – Juliui Skirmantui. Visi trys sportininkai varžėsi „Honda Civic Type-R“ automobiliais.
„BTC2” klasėje, pergalę tiek didžiojo finalo metu, tiek sezone šventė Jyrki Jonkkari iš Suomijos su „BMW M3”, antrąją vietą etape iškovojusiam Andrei Ermolov gautų taškų neužteko ir jis sezono suvestinėje liko penktoje vietoje. Tuo tarpu, susumavus viso sezono taškus, antroji vieta teko Rusijos sportininkui Denis Perlov su „SEAT Leon“, o trečioji – Jurgiui Adomavičiui su „BMW M3“.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų