• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šį savaitgalį Rygos Bikerniekų trasoje pasirodė seniai laukto ir išsiilgto BaTCC čempionato etapas. Įpusėjus vasarai, pirmuosius ratus varžybose pagaliau galėjo sukti ir galingiausios technikos – „BGT AM“ ir „BGT PRO“ klasių dalyviai. Šalia jų starto rikiuotėje pasirodė ir jau anksčiau galimybę startuoti kitų „Baltic Touring Car Championship“ dalyviai ir „Nankang Endurace Academy“ komandos.
Iš viso per dieną trasoje ratus suko 45 automobiliai, kurių net 17 varžėsi dviejų valandų ištvermės lenktynėse („NEA“). Tiesa, šioje serijoje turėjo startuoti 18 komandų, bet tik atvykusi į trasą „222 by Dock” komanda susidūrė su techniniais nesklandumais. Iš pat ryto kaprizus parodęs komandos „VW Scirocco“ taip ir nepasirodė starto rikiuotėje.

Šį savaitgalį Rygos Bikerniekų trasoje pasirodė seniai laukto ir išsiilgto BaTCC čempionato etapas. Įpusėjus vasarai, pirmuosius ratus varžybose pagaliau galėjo sukti ir galingiausios technikos – „BGT AM“ ir „BGT PRO“ klasių dalyviai. Šalia jų starto rikiuotėje pasirodė ir jau anksčiau galimybę startuoti kitų „Baltic Touring Car Championship“ dalyviai ir „Nankang Endurace Academy“ komandos.
Iš viso per dieną trasoje ratus suko 45 automobiliai, kurių net 17 varžėsi dviejų valandų ištvermės lenktynėse („NEA“). Tiesa, šioje serijoje turėjo startuoti 18 komandų, bet tik atvykusi į trasą „222 by Dock” komanda susidūrė su techniniais nesklandumais. Iš pat ryto kaprizus parodęs komandos „VW Scirocco“ taip ir nepasirodė starto rikiuotėje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2020 Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatas


Skausminga M. Matukaičio avarija ir „GT“ kovos
Kaip ir visuomet, rytas prasidėjo treniruotėmis ir kvalifikaciniais važiavimais. Pirmieji savo starto pozicijas sužinojo „BTC4” ir „BGT“ klasių dalyviai. Geriausiai šių tarpe pasirodė Vilnis Batraks su „Lamborghini Huracan“. Jo greičiausias ratas trasoje buvo 1.20.849. Nuo jo beveik keturiomis sekundėmis atsiliko dar vienas Latvijos sportininkas Janis Hans su „Subaru Impreza“. Iki pat kvalifikacijos pabaigos dėl geresnės pozicijos su juo kovojęs Mantas Matukaitis liko trečias: deja, uždarame parke pasvėrus automobilį, trūko šiek tiek svorio ir jo kvalifikacijos rezultatas buvo panaikintas: sportininkui teko startuoti iš aštuntos vietos. Pirmųjų lenktynių metu, kaip ir buvo tikėtasi, lyderio poziciją užsitikrino V. Bartraks. M. Matukaičiui, dingus stabdžiams, baigėsi liūdniau: automobilis sudužo. Nesulaukęs finišo, iš lenktynių pasitraukė ir Marius Dijokas. Lygiai taip pat M. Dijokui nepavyko kirsti finišo linijos ir antrojo važiavimo metu. „GT PRO“ įskaitoje, vienvaldžiu lyderiu tapo V. Bartraks su „Lamborghini“, o „GT AM“ įskaitoje – trečioje vietoje liko Tautvydas Lašas su „BMW M3”, antroje 0 Eimantas Einikis ir „Audi TTRS“, o pirmąją vietą iškovojo Janis Hans su „Subaru Impreza“.

REKLAMA

2020 Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatas


Karolio Gedgaudo ir Pauliaus Skirmanto dvikova
Tarp „BTC 1”, „BTC 2“ ir „BTC 3” klasių, greičiausias kvalifikacijos metu buvo Julius Skirmantas, trasą įveikęs per 1.30,485 minutės ir užsitikrinęs „pole“ poziciją pirmojo važiavimo metu. Lygiai taip pat, kaip ankstesnės kvalifikacijos metu nutiko Mantui Matukaičiui, taip šį kartą – Tomui Jatkevičiui: jo „VW Golf“ buvo per lengvas. Ši grupė po pietų pertraukos startavo pirmoji. Jau pirmame rate Karolis Gedgaudas, startavęs iš antrosios pozicijos, aplenkė Julių Skirmantą. Saugiai atsiplėšęs, K. Gedgaudas su „Honda Civic Type-R“ pranašumą išlaikė iki pat lenktynių pabaigos. Toje pačioje klasėje trečioje vietoje liko Paulius Urbonavičius. „BTC 1” įskaitoje, pirmojo važiavimo metu geriausiai pasisekė Girts Kruzmanis, o „BTC 3“ – Tautvydui Andziulevičiui. Tiesa, pastarasis sportininkas gavo įspėjimą dėl ne visai sportinio elgesio trasoje. Po abiejų važiavimų, antrojo etapo nugalėtoju „BTC 1” klasėje tapo Girts Kruzmanis, antroji vieta teko Dovydui Ankstinui. „BTC 2” trečiąją vietą išsaugojo Paulius Urbonas, antroje vietoje liko Julius Skirmantas, o pirmąją iškovojo Karolis Gedgaudas. „BTC 3” įskaitoje pergalę šventė Tautvydas Andziulevičius.

REKLAMA
REKLAMA

2020 Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatas


Baudų kupinos „BMW 325 Cup” varžybos
„BMW 325 Cup“ šį kartą startavo dešimt automobilių. Šios serijos dalyviai kvalifikacijos neturi ir savo starto pozicijas sužino burtų keliu. Šioje serijoje šiais metais važiuoja net trys dalyviai. Šį kartą laimė nusišypsojo Edgars Bundzis: jam pasisekė ir jis startavo iš pirmos vietos pirmo važiavimo metu. Savo užsispyrimą ir norą laimėti nuo pat pradžių demonstravo Ramūnas Čapkauskas: jau po pirmųjų ratų jis užėmė lyderio poziciją, intensyviai kovodamas su Toms Berzins. Pastarasis sportininkas po incidento trasoje lenktynes baigė anksčiau. Jo užimtą antrąją vietą perėmė Artioms Koclamazasvili. Likus iki pirmojo važiavimo pabaigos dviem ratams, A. Koclamazasvili aplenkė R. Čapkauską. Trečiasis finišo liniją kirto Matiss Mezaks. Kova tarp dalyvių virė iki pat galo ir bolidai į uždarą parką grįžo gerokai apglamžyti. Ganėtinai intensyviai dėl pozicijų kovoję ir antrojo važiavimo metu sportinių incidentų dalyviai neišvengė. Po susumuotų baudų sekundžių, taškų lentelė kiek pasikeitė: trečioji vieta teko Ramūnui Čapkauskui, sėkmingai išvengusiam kontaktinių kovų trasoje. Antroje vietoje liko Matiss Mezaks. Pirmąją vietą iškovojo Artioms Koclamazasvili.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2020 Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatas


Vyšnia ant torto – „NEA“ serja
Susumavus kvalifikacinių važiavimų laikus, „NEA“ serijoje pirmąją vietą starto rikiuotėje užsitikrino „Helios-Sauda“ komanda. Iškart už jos startavo „DHL Racing Team“ su jaunuoju Titu Čapkausku už vairo. „KTK Racing“, nevažiavę kvalifikacijoje, startavo iš paskutinės vietos rikiuotėje.
Nuo pat pradžių, „Helios-Sauda“ pabėgo į priekį nuo visų kitų dalyvių. „DHL Racing Team“ kovojo su technikos kaprizais. Anksti iš lenktynių pasitraukė ir „Team Rexona Men“ su daugkartiniu Latvijos čempionu Janis Vanks už vairo. Iki sustojimo visos komandos stengėsi išsaugoti pozicijas ir atkovoti kaip galima daugiau aukštesnių vietų ir iki privalomo penkias minutes trunkančio sustojimo komandos važiavo išvengdamos bet kokių incidentų trasoje. Po 53 ratų nuo lenktynių pradžios, dėl techninių nesklandumų lyderio vietą užėmusi „Helios-Sauda Racing Team“ pasitraukė iš varžybų. Deja, techniniai nesklandumai šią komandą persekioja nuo pat pirmo etapo. Gedimams ir technikos kaprizams praretinus dalyvių gretas, finišą pasiekė 13 komandų.

REKLAMA

2020 Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatas


„BMW 325 Cup“ įskaitoje, pirmąją vietą iškovojo Latvijos sportininkų komanda „79“, antroji vieta teko „KTK Racing“ komandai su vieninteliu vairuotoju Andrium Čilvinu, o trečiąją vietą išsaugojo dar viena Latvijos komanda „WRR“. „BMW Masters“ įskaitoje užtikrintai laimėjo vienvaldė lyderė „Reinup Motorsport“ komanda.
„BTC 2” įskaitoje kova virė iki pat galo. Pasitraukus komandai lyderei, jos vietą perėmė Estijos sportininkai „Lind Racing“ su „Opel Astra“, kurią į antrąją vietą nustūmė lietuvaičių komanda „AKTO“ su „Honda Integra“. Deja, prieš pat finišą „Lind Racing“ savo pirmąją vietą susigrąžino. Trečioji vieta teko dar vienai komandai iš Estijos „ACAP Racing“ su „Toyota Corolla“.

REKLAMA

2020 Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatas


„BTC 3” klasėje, trečioji vieta teko „NEA“ naujokų „World Sim Series“ komandai su „BMW“, antroji vieta teko „JõuJaam“ komandai iš Estijos, o pergalę šioje įskaitoje iškovojo „Diesel Power“ komanda iš Lietuvos, lenktyniaujanti vieninteliu šiame etape važiavusiu dyzeliniu kuru varomu automobiliu.
„BTC 4” įskaitoje pirmąją vietą iškovojo su kuro sistema lenktynių metu kariavusi „DHL Racing Team“, o jų konkurentų komanda „Tėvas Racing“ sustojo finišo tiesiojoje iki lenktynių pabaigos likus vos penkioms minutėms.
Kitas „BaTCC“ etapas kartu su 6 valandų ištvermės lenktynėmis visus kvies rinktis Estijoje jau rugpjūčio 14-16 dienomis.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų