Dėl „Audi Q3“ modelį užgriuvusios sėkmės gamybos apimtys Martorelio gamykloje, kur gaminami ne tik SEAT, bet ir kai kurie Audi modeliai, išaugo 7,8 proc. (iš viso pagaminti - 477 077 automobiliai). Tai geriausias rezultatas nuo 2001 metų. Gamybos rodikliai šioje Ispanijos gamykloje augo jau šeštus metus iš eilės. Nuo 2009 iki 2015 metų darbo apimtys joje šoktelėjo net 60 proc.
Kalbėdamas apie 2016-uosius metus Luca de Meo paaiškino, kad „šių metų prioritetas bus pirmasis kompanijos istorijoje kompaktinis visureigis“, kuris prekybos atstovybes turėtų pasiekti metų viduryje. Drauge su juo pasaulį išvys dar trys nauji modeliai.
„Visureigis taps trečiuoju kompanijos kertiniu akmeniu, drauge su „Leon“ ir „Ibiza“. Jis leis mums užpildyti tuščią vietą sparčiausiai paskutiniais metais augančiame segmente“, - tikino SEAT vykdantysis direktorius.
Kokybė – sėkmės faktorius
Prekybos rezultatų pristatymo konferencijoje SEAT kokybės vadovas Joaquinas Serra pabrėžė prekinio ženklo konkurencingumo gerinimo galimybes. Anot jo, svarbiausias sėkmės faktorius – kokybė.
„Dizainas, kokybė ir ekonominis efektyvumas yra svarbiausi elementai. Kokybės departamentas dalyvauja visuose automobilio kūrimo cikluose, nuo dizaino ir vystymo iki tiekiamų komponentų industrializacijos, vidaus gamybos bei popardaviminio aptarnavimo procesų. Visos kokybės skyriaus komandos pagrindinis tikslas – paversti SEAT prekinį ženklą pramonės tobulumo pavyzdžiu“, - sakė J.Serra.
2015-us metus SEAT kompanija užbaigė fiksuodama pardavimų augimą jau trečius metus iš eilės. Pirmą kartą nuo 2007 metų kompanija per metus pardavė daugiau nei 400 000 automobilių ir galėjo pasidžiauti 25 proc. augimu nuo 2012 m. (321 000 transporto priemonių). Tai geriausi pardavimų rezultatai per pastaruosius aštuonerius metus.
SEAT Vykdantysis direktorius Luca de Meo metinių pardavimų rezultatus pristatė 2016 metų „Ecuetros SEAT“ susitikime, kurio šūkis šiemet – „Kokybė – Ispanijos industrijos sėkmės faktorius“. Pardavimų šuolis yra rinkos atsigavimo Ispanijoje (77 200 automobilių; +14,3 proc.) ir Italijoje (15 900; +22,1 proc.) rezultatas. Prie pardavimų šuolio svariai prisidėjo penktus metus iš eilės augantis SEAT automobilių populiarumas Vokietijoje (87 800; +3,8 proc.) bei sėkmingi pardavimai Meksikos rinkoje (24 100; +13,2 proc.). Be to, kompanijai pavyko pasiekti geriausius prekinio ženklo istorijoje pardavimų rezultatus tokiose šalyse kaip Šveicarija, Čekija, Danija, Turkija, Izraelis, Tunisas ir Marokas.
SEAT žvaigždės, „Leon“ modelio, pardavimai ūgtelėjo 4,4 proc. (160 900 vnt.) ir jis dar sykį tapo geriausiai parduodamu kompanijos automobiliu. Plojimų šiemet sulaukė ir „Alhambra“, pademonstravusi didžiausią pardavimų augimą (17,2 proc.) ir antrą kartą pasiekusi geriausią pardavimų rezultatą savo istorijoje (27 000 vnt.). „Ibiza“ taip pat padarė didžiulę pažangą. Šio modelio pardavimai išaugo 2,4 proc. (153 600 vnt.).
2015-us metus SEAT kompanija užbaigė fiksuodama pardavimų augimą jau trečius metus iš eilės. Pirmą kartą nuo 2007 metų kompanija per metus pardavė daugiau nei 400 000 automobilių ir galėjo pasidžiauti 25 proc. augimu nuo 2012 m. (321 000 transporto priemonių). Tai geriausi pardavimų rezultatai per pastaruosius aštuonerius metus.
SEAT Vykdantysis direktorius Luca de Meo metinių pardavimų rezultatus pristatė 2016 metų „Ecuetros SEAT“ susitikime, kurio šūkis šiemet – „Kokybė – Ispanijos industrijos sėkmės faktorius“. Pardavimų šuolis yra rinkos atsigavimo Ispanijoje (77 200 automobilių; +14,3 proc.) ir Italijoje (15 900; +22,1 proc.) rezultatas. Prie pardavimų šuolio svariai prisidėjo penktus metus iš eilės augantis SEAT automobilių populiarumas Vokietijoje (87 800; +3,8 proc.) bei sėkmingi pardavimai Meksikos rinkoje (24 100; +13,2 proc.). Be to, kompanijai pavyko pasiekti geriausius prekinio ženklo istorijoje pardavimų rezultatus tokiose šalyse kaip Šveicarija, Čekija, Danija, Turkija, Izraelis, Tunisas ir Marokas.
SEAT žvaigždės, „Leon“ modelio, pardavimai ūgtelėjo 4,4 proc. (160 900 vnt.) ir jis dar sykį tapo geriausiai parduodamu kompanijos automobiliu. Plojimų šiemet sulaukė ir „Alhambra“, pademonstravusi didžiausią pardavimų augimą (17,2 proc.) ir antrą kartą pasiekusi geriausią pardavimų rezultatą savo istorijoje (27 000 vnt.). „Ibiza“ taip pat padarė didžiulę pažangą. Šio modelio pardavimai išaugo 2,4 proc. (153 600 vnt.).