1390 kilogramų sveriantis hečbekas komplektuojamas su „EA888“ benzininiu agregatu, kurį šiuo metu naudoja „Volkswagen Golf R“ ir „Audi TTS“, tačiau „Seat Leon“ yra vienintelis modelis, kuris turi tik priekinių varančiųjų ratų pavarą.
„Seat“, kol kas, apie atnaujintą modelį kalba nenoriai, tačiau didelių pasikeitimų tikėtis nereikėtų. Nepaisant arklio galių prieaugio, sukimo momentas išliko toks pats - 350 Nm. Tuo tarpu įsibėgėjimo laikas iki 100 km/val. sumažėjo nuo 5.8 iki 5.7 sek.
Pasak „Seat“ kompanijos atstovų, padidinti variklio galią reikėjo dėl vienos ir labai paprastos priežasties - didėjantis konkurentų ratas. Artimiausiu metu prekyboje pasirodys naujasis „Peugeot 308 GTi“, „Volkswagen Golf Clubsport“. Ne už kalnų ir naujos kartos „Opel Astra OPC“.
Modelis | Galia | 0 - 100 km / val. | Svoris | Kaina |
---|---|---|---|---|
Honda Civic Type R | 310/400 | 5.7 sec. | 1382 kg | 36,500 |
Seat Leon Cupra 290 | 290/350 | 5.7 (DSG) / 5.8 | 1395 kg | 29,120 |
Opel Astra OPC | 280/400 | 6.0 | 1550 kg | 30,149 |
Peugeot 308 GTi 270 | 272/330 | 6.0 | 1205 kg | 34,950 |
Renault Megane RS | 265/360 | 6.0 | 1403 kg | 27,950 |
Ford Focus ST | 250/360 | 6.5 | 1437 kg | 27,950 |
VW Golf GTI Perf. | 230/350 | 6.4 | 1382 kg | 29,825 |