Prieš prasidedant naujajam tūkstantmečiui, vienam didžiausių pasaulio automobilių koncernui priklausantis gamintojas pristatė stilingąją „Ibiza“, sportiškąjį „Leon“ ir solidųjį „Toledo“. Tačiau tai turėjo būti tik pradžia. „Seat“ vadovai norėjo modelių gamą papildyti pilnaverčiu sportišku automobiliu, kuris galėtų tapti kompanijos flagmanu.
1999 metais, Ženevos automobilių parodoje, „Seat“ kompanijos stende buvo pristatytas išskirtinės išvaizdos koncepcinis modelis. Parodos lankytojai į „Seat“ stendą traukė ne dėl noro pačiupinėti sportiškesnius „Volkswagen“ modelius, o pamatyti kaip atrodo futuristiškos išvaizdos kupė su „Lamborghini“ automobiliams būdingomis durimis, kurios pasikelia į viršų.
Automobilio projekto autorius ir vyriausias dizaineris, Julianas Thomsonas, pristatydamas naująjį modelį teigė, jog „Seate Formula“ buvo sukurtas semiantis įkvėpimo iš britiškojo „Lotus Elise“. Lengvo, puikiai subalansuoto ir dinamiško kupė, kurių vairuotojai šiuos automobilius vertina dėl puikių valdymo savybių, o ne dėl ilgo komforto įrangos sąrašo.
Įdomu yra tai, jog „Seat“ inžinieriai šį automobilį kūrė bendradarbiaudami su „Lotus“. Britiškos markės inžinieriai atliko sunkiausią darbą ir iš aliuminio pagamino „Seat Formula“ važiuoklę ir atliko automobilio testavimo darbus. Tuo tarpu variklis, pavarų dėžė ir pakabos komponentai atkeliavo iš „VAG“ koncerno atsarginių detalių sandėlio.
„Lotus“ inžinieriai į automobilį sumontavo 2.0 litrų, 4 cilindrų benzininį variklį su turbina, kuris sugebėdavo išvystyti 240 arklio galių. Tai buvo tas pats motoras, kurį „Seat“ specialistai montuodavo į pasaulio ralio čempionatui skirtą „Cordoba WRC“.
Kadangi automobilis buvo sukurtas bendradarbiaujant su „Lotus“ specialistais, Ženevoje pristatytas modelis svėrė vos 900 kilogramų. Mažiau nei toną svėręs automobilis iki 100 km/val. sugebėdavo įsibėgėti per 4,8 sekundės ir pasiekti 235 km/val. greitį.
1999 metais debiutavęs modelis nebuvo tik dar vienas modelis galintis papuošti „Seat“ markės stendą tarptautinėse parodose. Tikrai ne. Tai buvo pilnai funkcionuojantis automobilis, kuris buvo pasiruošęs žengti į serijinę gamybą.
Iki šiol nėra aišku kodėl „Seat“ ir „VAG“ koncerno vadovai nusprendė atsisakyti šio modelio, tačiau atsižvelgiant į vokiečių kompanijos politiką, toks modelis turėtų dėvėti „Volkswagen“ ženkliuką, o ne „Seat“.