„Seat Ateca“ yra dar vienas automobilis, kuris buvo sukurtas ant modulinės „VAG“ koncerno inžinierių sukurtos „MQB“ platformos. Tai reiškia, jog „Ateca“ turi daugybę tokių pačių komponentų kaip ir panašaus tipo modeliai. Pavyzdžiui, „Škoda Yeti“ ar „Volkswagen Tiguan“.
Jaunatviškai atrodantis automobilis bus komplektuojamas su keliais skirtingo galingumo benzininiais ir dyzeliniais motorais. Benzininių variklių gamoje bus 1.0 ir 1.4 litro „TSI“ agregatai, išvystantys 115 ir 150 arklio galių. Tuo tarpu dyzelinių jėgos agregatų gamoje bus 1.6 ir 2.0 litrų darbinio tūrio varikliais. Jų pajėgumas svyruos nuo 115 iki 190 arklio galių.
Silpniausi motorai bus suporuoti su šešių laipsnių mechaninėmis arba automatinėmis pavarų dėžėmis, ir priekinių varančiųjų ratų pavara. Modeliai su galingiausiais benzininiais arba dyzeliniais motorais galės būti suporuoti su „Haldex“ keturių varančiųjų ratų pavara.
Pasak „Seat“ kompanijos vadovo, Luca de Meo, ispaniškas krosoveris Vakarų Europoje turėtų padidinti „Seat“ markės pardavimus 25%. Ne ką mažesnio augimo tikimasi ir Rytų Europoje.
Gamintojas, kol kas, naujo modelio kainos neatskleidžia, tačiau Luca de Meo užsimena, jog „Ateca“ kaina bus labai panaši į pagrindinio konkurento - „Nissan Qashqai“.