Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pati žinomiausia lenktynių trasa pasaulyje - Niurburgringas, daugelio automanų mėgstama ir dievinama. Kadangi į šią trasą kiekvieną dieną atvyksta įvairaus kalibro automobiliai, tai yra viena iš geriausių vietų, jeigu norite ne lenktyniauti, bet tiesiog paspoksoti į greičiausius, galingiausius ir brangiausius automobilius pasaulyje. Tačiau atrodo, kad net ir Niurburgringas turi tam tikras ribas.
Pasirodo, „VLN“ varžybų metu, dviems„SCG 003“ bolidams buvo iškeltos juodos spalvos vėliavos. Už ką? Už tai, jog abudu automobiliai peržengė „VLN“ varžybų nustatytas triukšmo ribas.
Pagal dabartines „VLN“ varžybų taisykles, kiekvieno lenktyninio bolido išmetamosios sistemos skleidžiami garsai neturi viršyti 130 decibelų. Kiekvienas automobilis viršijantis šią ribą būna pašalinamas iš varžybų.
Garso ribojimai nėra kažkokia naujiena. Dauguma lenktynių trasų turi tam tikrus garso ribojimus, nes lenktyninių automobilių kūrėjams suteikus visišką laisvę, išmetamųjų sistemų skleidžiamas garsas galėtų laisvai pažadinti žmones gyvenančius už 5 ar 6 kilometrų.
„SCG“ norėdama vėl įkelti koją į Niurburgringą, turės atlikti keletą pakeitimų, kurie nuslopins garsiai mėgstančią dainuoti išmetimo sistemą.
O dabar...Garso!
Pati žinomiausia lenktynių trasa pasaulyje - Niurburgringas, daugelio automanų mėgstama ir dievinama. Kadangi į šią trasą kiekvieną dieną atvyksta įvairaus kalibro automobiliai, tai yra viena iš geriausių vietų, jeigu norite ne lenktyniauti, bet tiesiog paspoksoti į greičiausius, galingiausius ir brangiausius automobilius pasaulyje. Tačiau atrodo, kad net ir Niurburgringas turi tam tikras ribas.
Pasirodo, „VLN“ varžybų metu, dviems„SCG 003“ bolidams buvo iškeltos juodos spalvos vėliavos. Už ką? Už tai, jog abudu automobiliai peržengė „VLN“ varžybų nustatytas triukšmo ribas.
Pagal dabartines „VLN“ varžybų taisykles, kiekvieno lenktyninio bolido išmetamosios sistemos skleidžiami garsai neturi viršyti 130 decibelų. Kiekvienas automobilis viršijantis šią ribą būna pašalinamas iš varžybų.
Garso ribojimai nėra kažkokia naujiena. Dauguma lenktynių trasų turi tam tikrus garso ribojimus, nes lenktyninių automobilių kūrėjams suteikus visišką laisvę, išmetamųjų sistemų skleidžiamas garsas galėtų laisvai pažadinti žmones gyvenančius už 5 ar 6 kilometrų.
„SCG“ norėdama vėl įkelti koją į Niurburgringą, turės atlikti keletą pakeitimų, kurie nuslopins garsiai mėgstančią dainuoti išmetimo sistemą.
O dabar...Garso!