Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kai žmogus už naują automobilį sumoka daugiau kaip 100 ar net 200 tūkst. eurų, jis tikisi nepriekaištingo produkto. To tikėtųsi kiekvienas žmogus, kuris pirkdamas brangų daiktą tikisi, jog jis bus kokybiškas. Tačiau net ir „Mercedes Benz“ kompanijos darbuotojai padaro klaidų nuo kurių vėliau kenčia naujo automobilio savininkas.
Pietų Korėjoje gyvenantis vyras, neperseniausiai įsigijo naujutėlį „Mercedes Benz S63 AMG“ - prabangų sedaną, kuris įkandamas tikrai ne visiems. Tačiau vokiškas sedanas nebuvo jau toks džiuginantis pirkinys, nes dar gamyklos dažais kvepiantis sedanas į „Mercedes Benz“ atstovybę sugrįžo vos po keletos savaičių.
Pirmą kartą šio automobilio savininkas susidūrė su nelabai maloniu gedimu. Automobilio variklis be jokios priežasties užgeso ir nerodė jokių gyvybės ženklų. Pirmą kartą automobilis oficialioje atstovybėje buvo laikomas 20 dienų, antrą kartą - 40 dienų. Tačiau „Mercedes Benz“ darbuotojai niekaip nesugebėjo pašalinti gedimo.
33 metų vyro kantrybė trūko tada, kai jis su savo nėsčia žmona važiavo į ligonę ir pačiu netinkamiausiu metu S klasės „Mercedes Benz“ sedaną ištiko klinikinė mirtis. Variklis užgeso ir eilinį kartą nebenorėjo užsivesti.
Kadangi „Mercedes Benz“ atstovybė nepanoro vėl taisyti problematiško automobilio ar net sugrąžinti pinigus, Pietų Korėjos gyventojas nusprendė savo įniršį išlieti ant ne pačio patikimiausio automobilio pasaulyje.
Kai žmogus už naują automobilį sumoka daugiau kaip 100 ar net 200 tūkst. eurų, jis tikisi nepriekaištingo produkto. To tikėtųsi kiekvienas žmogus, kuris pirkdamas brangų daiktą tikisi, jog jis bus kokybiškas. Tačiau net ir „Mercedes Benz“ kompanijos darbuotojai padaro klaidų nuo kurių vėliau kenčia naujo automobilio savininkas.
Pietų Korėjoje gyvenantis vyras, neperseniausiai įsigijo naujutėlį „Mercedes Benz S63 AMG“ - prabangų sedaną, kuris įkandamas tikrai ne visiems. Tačiau vokiškas sedanas nebuvo jau toks džiuginantis pirkinys, nes dar gamyklos dažais kvepiantis sedanas į „Mercedes Benz“ atstovybę sugrįžo vos po keletos savaičių.
Pirmą kartą šio automobilio savininkas susidūrė su nelabai maloniu gedimu. Automobilio variklis be jokios priežasties užgeso ir nerodė jokių gyvybės ženklų. Pirmą kartą automobilis oficialioje atstovybėje buvo laikomas 20 dienų, antrą kartą - 40 dienų. Tačiau „Mercedes Benz“ darbuotojai niekaip nesugebėjo pašalinti gedimo.
33 metų vyro kantrybė trūko tada, kai jis su savo nėsčia žmona važiavo į ligonę ir pačiu netinkamiausiu metu S klasės „Mercedes Benz“ sedaną ištiko klinikinė mirtis. Variklis užgeso ir eilinį kartą nebenorėjo užsivesti.
Kadangi „Mercedes Benz“ atstovybė nepanoro vėl taisyti problematiško automobilio ar net sugrąžinti pinigus, Pietų Korėjos gyventojas nusprendė savo įniršį išlieti ant ne pačio patikimiausio automobilio pasaulyje.