Poriniuose važiavimuose pirmasis krito Benediktas – TOP32 jis susitiko su vienos iš stipriausių komandų Europoje – „Budmat Drift Team“ atstovu Dawid Karkosik ir dėka pirmo važiavimo metu padarytos klaidelės, neperžengė TOP32 barjero. Panašus likimas ištiko ir Gediminą Levicką: „Poriniuose važiavimuose kliuvo važiuoti prieš Janis Eglite. Tai jo namų trasa, o jis tikrai stiprus oponentas, tad supratau, jog čia mano paskutinis važiavimas tądien. Suvažiavau maksimumą, kiek galėjau su kiek streikuojančia mašina ir gavom pakartojimą. Tačiau su šia dvikova baigėsi mano „gerosios“ padangos ir teko dėtis „bet ką“. Dėka to, važiuodamas iš paskos kiek atsilikau, pasimečiau dūmuose, o iš jų išlindęs, supratau, jog į paskutinį posūkį atlekiu per greit. Iš pradžių sekė Eglite smūgis į šoną, po to – automobilio nosis atsirėmė į padangų barjerą. Nieko baisaus, bet tuo važiavimai baigėsi. Pačias varžybas vertinu teigiamai – užsieniečiai nėra kažkokie ateiviai, su jais galima varžytis, tik štai technika jų ir pasiruošimas – visai kito kalibro nei lietuvių. Mes vakar pritrūkom gerų padangų, o į varžybų pabaigą radom ir mirštančią turbiną, tad tikrai džiaugėmės ir pasiektu rezultatu.“, - pasakoja Gediminas.
Maksimalų rezultatą šiose varžybose parodė Andrius Vasiliauskas. Nesunkiai laimėjęs TOP32 važiavimą su latvių žvaigžde Gvido Elksnis, TOP16 važiavimuose Andrius susidūrė su oponento keliamais kuriozais: „TOP16 pakliuvo važiuoti su Toyota Supra, kuri kvalifikacijoje užėmė 3 vietą. Padariau prielaidą, jog tai bus greitas dalyvis, tad užsimoviau geras, plačias padangas, nuleidau jų sliegį, taip siekdamas maksimalaus sukibimo. Atsistoju prie starto linijos, pasižiūriu į oponentą, o pas jį – „R18 225 pločio“ kinietiškos padangos. Supratau, kad pakliuvau – visą važiavimą laikiau stabdžius ir viskas pavyko. Kai gavau važiuoti priekyje, startavau ir nuo jo pabėgau. Teisėjai nusprendė, kad nulėkiau, nesudarydamas šanso pasivyti, tad gavom pervažiuot. Užsimoviau dar vieną komplektą naujų, gerų padangų, tikėdamasis, jog jis savo klaidos nekartos, tačiau istorija pasikartojo. Teisėjai pripažino mano pranašumą ir patekau į TOP8.“
Čia kaunietis susitiko su „Drift-Allstars“ senbuviu Nigel Colfer. Po sunkios kovos ir ilgų teisėjų diskusijų, buvo pripažintas mažas Andriaus pranašumas ir jis pateko į TOP4. Čia susitikęs su Juha Pöytälaakso iš Suomijos, Andrius tikėjo savo pranašumu, tačiau teisėjų neįtikino – Juha iškeliavo kovoti dėl nugalėtojo podiumo, Andriui kliuvo kova dėl 3-4 vietos – „Jau buvau gerokai pavargęs ir nors ir pirmam važiavime oponentas padarė klaidą, tačiau jos neišvengiau ir aš: antrame posūkyje kliudžiau trasos „kerbą“ ir prakirtau padangą, kas lėmė dar pakankamai sėkmingą kelionę į šalia trasos esančią stabdymo zoną. Nors turėjome gauti pakartojimą, tačiau mano išlėkimas buvo didesnė klaida ir teisėjai nusprendė varžybas baigti. Nepaisant to – džiaugiuosi ketvirta vieta.“, - pasakoja Andrius.
„Drift-Allstars“ Rygoje buvo jau antras iš eilės sudėtingų varžybų savaitgalis tiek Andriui, tiek Benediktui. Nepaisant to, Vasiliauskas toliau tęsia varžybų maratoną ir jau šį savaitgalį dalyvaus varžybose Vokietijoje, vėliau – Vengrijoje. Artimiausios tokio lygio drifto varžybos Lietuvoje – Rugsėjo 2-3 dienomis. Čia, kartu su „Autoplius“ Lietuvos drifto čempionatu, vyks ir Baltijos šalių drifto čempionato finalinis etapas „Braliukų mūšis“. Visi stipriausi regiono sportininkai susirungs S.Dariaus ir S.Girėno aerodromo pakilimo take sudėliotoje, itin greitoje trasoje.