„Visada mėgau švediškus automobilius, ypač „Saab“. Nežinau kodėl, bet šie automobiliai turi charakterį ir charizmą. Šie dalykai automobiliuose nėra apčiuopiami, todėl kartais žmonės nesupranta apie ką kalbu.“
„Šis „Saab“ yra man kasdieninis automobilis. Po kapotu slepiasi 2.8 litro benzininis variklis išvystantis maždaug 250 arklio galių. To užtenka, jog galėčiau paerzinti „Honda“ markės savininkus. Kodėl būtent „Honda“? Nes mano „Saab“ kainuoja tiek pat, kiek ir tos japoniškos dėžutės.“
„Vietoj to, jog tobulinčiau automobilio techninę dalį, susikoncentravau ties „9-3“ išvaizda. Kodėl? Nes jo garaže stūkso kitas „Saab“, kuris išvysto net 400 arklio galių.“
„Kitaip negu daugelis kitų „Saab“ savininkų, kurie pasirinko reguliuojamo aukščio amortizatorius, aš nusprendžiau į automobilį sumontuoti orinę pakabą. Ji užtikrina didesnį komforto lygį. Didžiausi privalumai išryškėja žiemą, kai sniego yra beprotiškai daug. Užtenka paspausti vieną mygtuką ir automobilis gali sau laisvai plaukti per sniego pusnis.“
„Išskyrus orinę važiuoklę ir ratlankių, automobilis yra standartinis. Kadangi namie turiu varžyboms ruoštą „Saab“ apie kurį taip pat greitai išgirsite, noriu turėti kasdieninį automobilį, kuris būtų pakankamai komfortiškas, atpalaiduojantis ir tuo pačiu šiek tiek išsiskiriantis iš minios“.