Pamažu ši beprotiška idėja po truputėlį įgavo pagreitį. Projekto autorius ir šios idėjos sumanytojas – Davidas Adamsas, siekia iš visų jėgų populiarinti „Drift Taksi“ paslaugos idėją ir jeigu viskas eisis kaip per sviestą – suburti komandą, kuri konstruotų „Drift Taksi“ stiliaus automobilius. Tikrai nebūdinga veikla.
Šiuo metu šonu slystančiam „S600“ kompaniją palaiko gerokai rimtesnis ir labiau pasiutęs taksi – „Infiniti M35“, kurio galinius ratus suka milžiniškas 8 cilindrų variklis. Trumpai tariant – tai absoliuti priešingybė patogias, oda aptrauktas sėdynes turinčiam „S600“.
„Drift Taksi“ paslaugą siūlančius lenktynininkus galime išvysti praktiškai bet kuriame autosporto renginyje, kuriame yra bent menkiausia užuomina apie driftą. Tai – mums įprasta. Tik ne tada, kai „Drift Taksi“ paslaugas siūlo sunkus, masyvus, patogus ir ne visuomet puikią formą demonstruojantis prabangus vokiškas sedanas. Nepaisant to, panašu, jog anapus milžiniško vandenyno siaučiantis „S600“ entuziastų tarpe tapo mėgstamiausiu taksi automobiliu.