• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sebastianas Vettelis teigė, kad jis nėra labai patenkintas dabartine situacija su greitai besidėvinčiomis „Pirelli“ padangomis.
Vokiečio teigimu, dabar dėmesį reikia sutelkti į padangų tausojimą, dėl to lenktynininkai negali išnaudoti viso bolido pajėgumo ir spausti iki dugno kiekviename rate.
„Paskutinius dvejus metus praleistus su „Pirelli“, turėjome greičiau besidėvinčias padangas, nei esame įpratę. Žvelgiant iš piloto pozicijos, greitai dylančios padangos nėra gerai, nes negali spausti bolido tiek, kiek norėtum“, - aiškino S.Vettelis.
„Kvalifikacijoje gali įveikti vieną ratą, o tada jau važiuoji žemiau bolido galimybių ribos, nes padangos neleidžia spausti.“
„Akivaizdu, kad situacija labai skiriasi nuo senų dienų, bet sąlygos visiems vienodos, todėl nėra didelio skirtumo. Be abejo, jei rinktis galėtų lenktynininkas, jis norėtų spausti šimtu procentų kiekviename rate, mesti iššūkį sau ir bolidui.“
„Akivaizdu, kad kai bolidas pilnas degalų, o padangos pasenusios, tu važiuosi penkiomis, šešiomis ar septyniomis sekundėmis lėčiau, tai kitoks „Formulės 1“ stilius.“
S.Vettelio teigimu, dėl aukštesnių pozicijų pakovoti Australijos lenktynėse neleido būtent padangos. Tačiau „Red Bull“ suprato savo klaidas ir situacija Malaizijoje turėtų būti geresnė.
„Manau, kad pasiekėme labai gerą rezultatą, bet neturėjome pakankamai tempo įveikti priekyje esančius du bolidus ir tai tiesiogiai susiję su padangų dėvėjimusi“, - sakė S.Vettelis.
„Be abejo, šį savaitgalį bandysime kiek kitaip elgtis su padangomis ir nuvažiuoti truputį daugiau. Rytoj pamatysime, kaip blogai ar gerai viskas yra.“

Sebastianas Vettelis teigė, kad jis nėra labai patenkintas dabartine situacija su greitai besidėvinčiomis „Pirelli“ padangomis.
Vokiečio teigimu, dabar dėmesį reikia sutelkti į padangų tausojimą, dėl to lenktynininkai negali išnaudoti viso bolido pajėgumo ir spausti iki dugno kiekviename rate.
„Paskutinius dvejus metus praleistus su „Pirelli“, turėjome greičiau besidėvinčias padangas, nei esame įpratę. Žvelgiant iš piloto pozicijos, greitai dylančios padangos nėra gerai, nes negali spausti bolido tiek, kiek norėtum“, - aiškino S.Vettelis.
„Kvalifikacijoje gali įveikti vieną ratą, o tada jau važiuoji žemiau bolido galimybių ribos, nes padangos neleidžia spausti.“
„Akivaizdu, kad situacija labai skiriasi nuo senų dienų, bet sąlygos visiems vienodos, todėl nėra didelio skirtumo. Be abejo, jei rinktis galėtų lenktynininkas, jis norėtų spausti šimtu procentų kiekviename rate, mesti iššūkį sau ir bolidui.“
„Akivaizdu, kad kai bolidas pilnas degalų, o padangos pasenusios, tu važiuosi penkiomis, šešiomis ar septyniomis sekundėmis lėčiau, tai kitoks „Formulės 1“ stilius.“
S.Vettelio teigimu, dėl aukštesnių pozicijų pakovoti Australijos lenktynėse neleido būtent padangos. Tačiau „Red Bull“ suprato savo klaidas ir situacija Malaizijoje turėtų būti geresnė.
„Manau, kad pasiekėme labai gerą rezultatą, bet neturėjome pakankamai tempo įveikti priekyje esančius du bolidus ir tai tiesiogiai susiję su padangų dėvėjimusi“, - sakė S.Vettelis.
„Be abejo, šį savaitgalį bandysime kiek kitaip elgtis su padangomis ir nuvažiuoti truputį daugiau. Rytoj pamatysime, kaip blogai ar gerai viskas yra.“

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų