„Skelbimo įdėjimas dar nereiškia pardavimo – neatmetame galimybės, jog ralyje Druskininkuose važiuosime ir dabartiniu automobiliu. „Kamanės“ skelbimas buvo patalpintas kovo mėnesį, tačiau pardavėme ją tik vėlyvą pavasarį“, –sako V. Žala.
Vasarą įdarbintas yra ir „Agrorodeo“ komandos techninės pagalbos sunkvežimis – jis išnuomotas „kamanę“ įsigijusiai Edvino Juškausko ir Aisvydo Paliukėno komandai. Šie sportininkai dalyvavo Lietuvos bekelės lenktynių čempionato etapuose, buvo išvykę į kelerias varžybas Vakarų Europoje ir taip pat vykdo aktyvią pasiruošimo Dakaro raliui programą.
„Bitė“ liko Lietuvoje
Du kartus Dakaro ralyje startavusi ir abu kartus dėl variklio problemų finišo nepasiekusi Lietuvos inžinieriaus Dariaus Biesevičiaus sukonstruota „bitė“ – „SEAT Leon Dakar“ – porą metų prastovėjo „Agrorodeo“ komandos garaže, tačiau artimiausiu metu ją vėl bus galima išvysti varžybose Lietuvoje. Automobilį įsigijo 2018 metų Lietuvos bekelės lenktynių čempionas Vaidotas Paškevičius.
„Lietuvos bekelės lenktynių kartelė kyla, kiekviename etape čia matomi Dakaro ralyje buvę visureigiai, todėl mes, pardavę savo praėjusių metų automobilį, ieškojom kažko naujesnio. „SEAT Leon Dakar“ projektą sekiau nuo pat jo pradžios ir man patiko pati Lietuvoje nuo nulio sukonstruoto automobilio idėja. Atsiradus galimybei, nutarėme šį automobilį įsigyti bei parodyti Lietuvos lenktynių gerbėjams“, – teigia V. Paškevičius.
„Labai džiaugiuosi, kad Dariaus Biesevičiaus kūrinys papuolė į teisingas rankas. Tai potencialiais greitas ir tvirtas automobilis, bet vis neturėdavome laiko griebtis šio projekto reabilitacijos ir išspręsti techninius kaprizus. Esu tikras, kad Vaidoto komanda prikels „bitę“ antram gyvenimui ir parodys jos potencialą “, –sako V. Žala.
Pirmasis nuo nulio Lietuvoje sukurtas ir Dakaro ralio trasose besivaržęs automobilis šiemet bus matomas dvejose varžybose–paskutiniuose 2019 m. sezono bekelės čempionato ir klasikinio ralio etapuose. Kitąmet V. Paškevičius juo, be Lietuvos čempionato, tikisi pasivaržyti ir užsienyje.
Automobilis buvo kurtas T3 kategorijai, tačiau pastaraisiais metais reikalavimai joje gerokai pasikeitė, tad dabar „bitės“ 1.9 TDI variklis nėra toks konkurencingas ir V. Paškevičius ilgainiui ketina jį pakeisti galingesniu benzininiu agregatu. Tai – vienintelė planuojama didesnė šio automobilio modifikacija.