Jie nusprendė atlikti šiek tiek kitokį vaidmenį negu daugelis kompanijų. „RUF“ pradėjo siūlyti „Porsche“ tobulinimo, priežiūros ir remonto paslaugas. Mažais žingsniais, tačiau viskas prasidėjo nuo „Porsche 930“, kuris pasirodė 1977 metais. Po vienerių metų „RUF“ pademonstravo pirmąjį „Porsche“, kurio variklis neturėjo turbinos. Laikui bėgant, kompanija tapo viena geriausių „Porsche“ automobilių specialisčių.
Oficialiai „RUF“ pro savo gamyklos vartus Vokietijoje neišstūmė automobilio, kuris nedėvėtų „Porsche“ ženkliuko. Tad natūralu, jog kyla klausimas - Iš kur atsirado šis vabalas?
„RUF Bug“ vardu pakrikštytas automobilis buvo sukurtas ne vokiečių, bet Amerikoje esančio padalinio. Reiklus klientas iš Amerikos į šį vabalą investavo net 115.000 dolerių arba maždaug 300.000 litų.
Automobilio ratus suka 1.8 litro benzininis agregatas, kuris išvysto 225 arklio galias. Tokia kaimenė bastūnų galią perduoda per šešių bėgių mechaninę pavarų dėžę į priekinius varomuosius ratus. Pasak „RUF“, mažasis vabalas iki 100 km/val. gali įsibėgėti per maždaug šešias sekundes.