Tuo tarpu „AJ Racing“ specialistų sukonstruotas motoras turi net šešis rotorius. Nors projekto autoriai dar nėra pasiekę finišo tiesiosios, tačiau „BMW M6“ priekyje tūnantis motoras veikia ir pilnai funkcionuoja. Deja, kol automobilis nėra užbaigtas, „AJ Racing“ dirbtuvių specialistai dar nespėjo išmatuoti 3,9 litro darbinio tūrio benzininio variklio galios. Visgi, mes net neabejojame, kad naujo variklio galia bus žymiai didesnė už to, kuris šiame automobilyje slypėjo, kai jis išriedėjo gamyklos.
Iš gamyklos išriedėjęs „BMW M6“ turėjo 5,0 litrų, 10 cilindrų, 507 arklio galias išvystantį motorą. Tuo tarpu „AJ Racing“ sukonstruotas rotorinis agregatas turėtų išvysti bent jau 1000 arklio galių.
Dabar tik lieka sulaukti dienos, kuomet rotorinį variklį turintis „BMW M6“ galės išvažiuoti į bendro naudojimo kelius ir pademonstruoti savo potencialą.
Rotoriniai varikliai kitų markių automobiliuose nėra naujiena. Skirtingų pajėgumų rotoriniai varikliai montuojami ne tik į „Mazda“, bet ir į kitus japoniškus ar net amerikietiškus automobilius.
Pietų Afrikos respublikoje įsikūrusių „AJ Racing“ darbuotojai specializuojasi tik automobiliais, kurie turi rotorinius variklius. Tai reiškia, jog jie žino kaip rotorinį variklį sumontuoti ne tik į „Mazda“, bet ir į „Audi“, „Mercedes Benz“ ar net „BMW“ inžinierių sukurtus modelius.
Rotoriniai varikliai pasižymi itin dideliu potencialu galios didinimui bei milžiniškais santykinės galios parametrais. Serijinėje automobilių gamyboje naudojami rotoriniai motorai dažniausiai turi tris rotorius - t.y. kai vienas su kitu sujungiami trys rotoriai.
Rotoriniai varikliai kitų markių automobiliuose nėra naujiena. Skirtingų pajėgumų rotoriniai varikliai montuojami ne tik į „Mazda“, bet ir į kitus japoniškus ar net amerikietiškus automobilius.
Pietų Afrikos respublikoje įsikūrusių „AJ Racing“ darbuotojai specializuojasi tik automobiliais, kurie turi rotorinius variklius. Tai reiškia, jog jie žino kaip rotorinį variklį sumontuoti ne tik į „Mazda“, bet ir į „Audi“, „Mercedes Benz“ ar net „BMW“ inžinierių sukurtus modelius.
Rotoriniai varikliai pasižymi itin dideliu potencialu galios didinimui bei milžiniškais santykinės galios parametrais. Serijinėje automobilių gamyboje naudojami rotoriniai motorai dažniausiai turi tris rotorius - t.y. kai vienas su kitu sujungiami trys rotoriai.