Skaičiuojama, kad per visą 2020 m. sezoną bolidų remontams komandos išleido 20,805 mln. eurų.
Tai – gerokai mažesnė suma nei 2019 m. (34,11 mln. eurų). Tai iš dalies susiję ir su tuo, kad šiemet lenktynių buvo mažiau (17 prieš 21), tačiau, net ir padalinus sumą iš lenktynių skaičiaus, vidutinė suma remontui viename etape šiemet buvo mažesnė, nei pernai (1,2 mln. eurų prieš 1,6 mln. eurų).
„Haas“ šiemet buvo itin nesėkmingi – komanda išleido daugiausiai milijonų bolidų remontui, o per sezoną sukrapštė tik 3 taškus ir užėmė priešpaskutinę – 9-ą – vietą.
Tuo tarpu „Mercedes“, priešingai, viskas sekėsi kone idealiai. Komanda dominavo čempionate, o abiejų savo bolidų remontui per metus neišleido nė 1 mln. eurų.