J. Kallo šešis „Hell“ trasos ratus finale įveikė per 4 min. 26,254 sek. A. Nurievo laikas – 4 min. 26,7 sek., R. Baciuškos – 4 min. 27,049 sek.
Pagrindinis R. Baciuškos konkurentas kovoje dėl Europos ralikroso čempiono titulo latvis Artis Baumanis finišavo ketvirtas. Pusfinalyje ir kvalifikaciniame etape A. Baumanis surinko mažiau taškų už lietuvį, tad jo persvara įpusėjus 2018 m. čempionatui yra itin trapi. Po trijų etapų A. Baumanis savo sąskaitoje turi 65 taškus, R. Baciuška – 63. „Hell“ trasoje tarsi namuose jautęsis A. Nurievas su 52 taškais užima trečią vietą Europos ralikroso čempionato S1600 klasės įskaitoje.
Tą patį savaitgalį „Hell“ trasoje vyko ir „World RX“ pasaulio ralikroso čempionato varžybos. Jų finale nugalėjo Johanas Kristofferssonas, antrą vietą užėmė Mattias Ekstromas, trečias liko Petteris Solbergas.
Kitas „Euro RX“ čempionato etapas vyks Prancūzijoje, „Loheac“ trasoje rugpjūčio 30–rugsėjo 2 dienomis.
Tauragiškis Rokas Baciuška trečiame Europos rali-kroso čempionato etape Norvegijoje, „Hell“ trasoje, lipo ant podiumo – S1600 klasės varžybose užėmė trečią vietą. Visą savaitgalį stabiliai ir greitai važiavęs aštuoniolikmetis visuose etapuose surinko nemažai taškų ir dar labiau įsitvirtino antroje Europos čempionato vietoje bei beveik pavijo pirmąją.
„Kvalifikacinių važiavimų metu nebuvo lengva, nes visąlaik startuodavau viduryje – neturėjau nei vieno švaraus rato. Pusfinalyje ir finale viskas klojosi gerai, antrą vietą paleidau tik dėl gero konkurento taktinio manevro. Prie „Audi“ automobilio pripratau greitai – jo žemesnis svorio centras, jis geriau valdomas, greičiau galiu iš posūkių išvažiuoti. Viso pajėgumo atskleisti dar nepavyko, tačiau tikiu, kad kituose etapuose Lietuvos trispalvę ant podiumo dar pamatysime“, – optimistiškai po finišo kalbėjo R. Baciuška.
Varžybos Norvegijoje buvo pirmosios, kuomet R. Baciuška vairavo naują automobilį – „Audi A1“. Iki tol jis varžėsi prie „Škoda Fabia“ vairo.
Šeštadienį vykusiuose kvalifikaciniuose važiavimuose sportininkas užėmė 10, 4, 4 ir 3 vietas, o galutinėje kvalifikacijos rikiuotėje buvo penktas. Savo pusfinalyje R. Baciuška užėmė 2 vietą ir pateko į finalą, kur po sėkmingo starto išsiveržė į antrą vietą ir ilgą laiką važiavo joje, prilipęs prie pat kvalifikacijos nugalėtojo Aydaro Nurievo automobilio galo. Tačiau anksčiau į „Joker“ ratą pasukusio Jesse Kallo manevras pasiteisino ir, kai paskutiniame rate į „Joker“ atkarpą užsuko abu lyderiai, J. Kallo išsiveržė į priekį ir finišavo akimirksniu anksčiau.
Tauragiškis Rokas Baciuška trečiame Europos rali-kroso čempionato etape Norvegijoje, „Hell“ trasoje, lipo ant podiumo – S1600 klasės varžybose užėmė trečią vietą. Visą savaitgalį stabiliai ir greitai važiavęs aštuoniolikmetis visuose etapuose surinko nemažai taškų ir dar labiau įsitvirtino antroje Europos čempionato vietoje bei beveik pavijo pirmąją.
„Kvalifikacinių važiavimų metu nebuvo lengva, nes visąlaik startuodavau viduryje – neturėjau nei vieno švaraus rato. Pusfinalyje ir finale viskas klojosi gerai, antrą vietą paleidau tik dėl gero konkurento taktinio manevro. Prie „Audi“ automobilio pripratau greitai – jo žemesnis svorio centras, jis geriau valdomas, greičiau galiu iš posūkių išvažiuoti. Viso pajėgumo atskleisti dar nepavyko, tačiau tikiu, kad kituose etapuose Lietuvos trispalvę ant podiumo dar pamatysime“, – optimistiškai po finišo kalbėjo R. Baciuška.
Varžybos Norvegijoje buvo pirmosios, kuomet R. Baciuška vairavo naują automobilį – „Audi A1“. Iki tol jis varžėsi prie „Škoda Fabia“ vairo.
Šeštadienį vykusiuose kvalifikaciniuose važiavimuose sportininkas užėmė 10, 4, 4 ir 3 vietas, o galutinėje kvalifikacijos rikiuotėje buvo penktas. Savo pusfinalyje R. Baciuška užėmė 2 vietą ir pateko į finalą, kur po sėkmingo starto išsiveržė į antrą vietą ir ilgą laiką važiavo joje, prilipęs prie pat kvalifikacijos nugalėtojo Aydaro Nurievo automobilio galo. Tačiau anksčiau į „Joker“ ratą pasukusio Jesse Kallo manevras pasiteisino ir, kai paskutiniame rate į „Joker“ atkarpą užsuko abu lyderiai, J. Kallo išsiveržė į priekį ir finišavo akimirksniu anksčiau.