Lietuvos žiedinių lenktynių sezoną pradės mėgėjai: jų sprinto lenktynės ir „Time Attack“ sesijos. Oficialiai tai bus B ir C lygų pirmasis etapas. Šiemet buvo pakeistas lygų pozicionavimas: aukščiausia lyga, kurioje varžosi profesionalai ir liko A lyga, tačiau mėgėjų sprinto varžybos nuo šiol bus B lyga, o „Time Attack“ serija – C lyga. Didžiausią pokytį dėl to pajus dėl geriausio trasos įveikimo laiko kovojantys mėgėjai. Dabar jie, kad ir su visiškai standartiniu automobiliu, galės tapti tikrais Lietuvos čempionais.
„Džiaugiamės, kad kartu su Lietuvos automobilių sporto federacija pavyko aiškiai sudėlioti lygų skirstymą, kuris yra itin aiškus, ir leis lenktynininkams lengviau kilti karjeros laiptais. Pradėti nuo „Time Attack“ gali praktiškai visi net ir su standartiniu automobiliu. Tuomet įgavus patirties trasoje ir į lenktyninę techniką susimontavus būtinąją saugumo įrangą jau galima stoti į tiesioginę kovą B lygos mėgėjų sprinte ir taip judėti toliau“, - aiškino „Ring Challenge“ organizatorė Ugnė Rukšėnaitė.
Į „Time Attack“ važiavimus bus priimta iki 80 dalyvių. Registracija atidaroma gegužės 21-ą, sekmadienį, nuo 8-os valandos vakaro. Startinis mokestis – 170 eurų.
Sveika konkurencinė aplinka sportininkams yra užtikrinama jų techniką skirstant į skirtingas klases pagal variklių darbinį tūrį. Šiemet nebeliks klasės automobiliams, kurių varikliai neviršija 1,6 litro. Paskutiniu metu tokių automobilių sumažėjo, o tie, kurie išliko, greičiu prilygo turintiems 2 litrų variklius. Šios klasės bus sujungtos.
Atskirai dėl prizo „Time Attack“ disciplinoje varžysis ir „BMW 325 Cup“ automobiliai. Iki šiol jie turėjo savo sprinto lenktynes, dabar vairuotojai galės varžytis ir dėl greičiausio rato. Dar viena naujovė – istorinių automobilių kategorija. Lietuvoje yra daug istorinės lenktyninės technikos, ir entuziastų, norinčių ja lenktyniauti, tačiau jie negali prilygti šiuolaikiškiems automobiliams. Organizatoriai jiems sukurs konkurencingą aplinką lenktyniauti, o šie džiugins žiūrovus.