Neslėpsime, pademonstruoti Ričardo automobilius norėjome jau seniai. Kai tik pradėjome planuoti susitikimą, jo garaže stovėjo ištaiginga „Audi V8“ ir kasdieniniam naudojimui „Seat Arosa“. Abudu automobiliai buvo ne iš kelmo spirti ir kaip priklauso tikram automanui - patobulinti. Tačiau mažajam „Seat'ui“ patekus į avariją, Ričardas pradėjo ieškoti kuo jį pakeisti.
Ieškodamas naujos transporto priemonės, Ričardas sau garsiai pasakė, kad nori automobilio, kuris būtų pagamintas iki maždaug 1990 metų, ir būtų sedano arba universalo kėbulu. Ričardas netikėtai atrado šį „W124“ mersą, kurį pardavinėjo vyro netekusi moteris. Kaip bebūtų keista, tačiau automobilis buvo beveik nepriekaištingos būklės. Nors odinės sėdynės išdavė tikrąją automobilio ridą, tačiau likusieji komponentai veikė puikiai.
Automobilis didžiąją dalį savo gyvenimo atliko taksi pareigą, tad nenuostabu, kad išvydus jo ridą, kai kuriems žmonės sukeltų infarktą. Ypač tiems, kurie ieško 10 metų senumo automobilio, kuris būtų nuvažiavęs tik 200.000 kilometrų.
Pakalbėkime apie modifikacijas, kurios puošia šį ilgaamžį „Mercedes Benz“. Ričardas įsigijo originalius „Brabus“ firmos buferius, sudėjo juodos spalvos radiatoriaus groteles, baltos spalvos galinius žibintus, kurie buvo pagaminti ne Kinijoje, bet gimtojoje Europoje. Taip pat šis „W124“ džiaugiasi atnaujinto modelio moldingais ir slenksčiais. Vos nepamiršome paminėti išmetimo vamzdžio, kuris realybėje atrodo žymiai didesnis ir naglesnis.
Antrasis asfalto brūžintojas - Vilius, save drąsiai pavadintu „dropo“ ligoniu. Kodėl? Nes jo dailusis žiguliukas guli tik 2.5 centimetro atstumu nuo žemės. Ekstremalu? Tikrai taip! Išgirdę šį faktą, greičiausiai norite paklausti kaip jam sekasi važinėti mūsų šalies keliais? Paprastas atsakymas - gerai!
Nors toks ekstremalus automobilio nuleidimas sukelia nuostabą, akys nejučia išsiplečia, kai išgirstame, jog tai yra vienintelis Viliaus automobilis. Jis kiekvieną mielą dieną atlieka kasdieninio automobilio pareigą. Laikas kabinti medalį? Greičiausiai!
Modifikacijų gausa šis žiguliukas nepasižymi, tačiau ar tai labai svarbu? Svarbiausiai galutinis rezultatas. Nors patobulinimų automobilis yra tikrai matęs, tačiau vasarą Vilius į galą sumontavo 2 centimetrų rastafkes, „užstrechtino“ siauresnės padangas. Ir galų gale - buvo nuleistas iki ekstremalių žemumų.
Paklausę apie ateities planus, išgirdome paprastą atsakymą - daugiau „dropo“! Kaip tai įmanoma? Yra keletas variantų, tačiau vienas iš jų yra orinė pakaba, kuri suteiktų galimybę automobilį nuleisti dar žemiau.
Vis dėlto mus labiausiai sužavėjo ne automobiliai, bet patys žmonės, kurie juos vairuoja. Tokio pasiruošimo ir atsidavimo automobiliams dar neteko matyti!
Parodyk savo automaniškumą ir tu!