Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kadaise vyravo stereotipas, jog žmonės universalus perka tik dėl to, nes jų reikia. Panašiai, kaip ir minivenus. Tačiau laikui bėgant ir praktišką kėbulo tipą turintys automobiliai apvalėjo, gražėjo ir tapo neįtikėtinai patraukliais.
Mūsų nuomone, pats vyriškiausias universalas yra „Mercedes Benz E55 AMG". Ne toks senas, tačiau ir ne toks jaunas, jog būtų vadinamas klasika.
Šis šeimai skirtas automobilis yra varomas brutaliu „AMG" inžinierių sukurtu aštuonių cilindrų varikliu, kuris išvysto 660 arklio galių.
Nors pats automobilis yra pakankamai sunkus, tačiau šio egzemplioriaus savininkas dėl to nesuka galvos. Kodėl? Jis kartu su keliais specialistais nusprendė patobulint universalo ratus sukantį motorą.
Variklis gavo naujus stūmoklius, „SLR" super automobilio kumštelinius velenus, riboto praslydimo diferencialą, naują ir perprogramuotą kompiuterį...
Taip pat pakeitimų sąraše yra galingesnė stabdžių sistema bei 20 colių lengvo lydinio ratlankiai, kuriuos pagal užsakymą pagamino „ADV.1".
Kadaise vyravo stereotipas, jog žmonės universalus perka tik dėl to, nes jų reikia. Panašiai, kaip ir minivenus. Tačiau laikui bėgant ir praktišką kėbulo tipą turintys automobiliai apvalėjo, gražėjo ir tapo neįtikėtinai patraukliais.
Mūsų nuomone, pats vyriškiausias universalas yra „Mercedes Benz E55 AMG". Ne toks senas, tačiau ir ne toks jaunas, jog būtų vadinamas klasika.
Šis šeimai skirtas automobilis yra varomas brutaliu „AMG" inžinierių sukurtu aštuonių cilindrų varikliu, kuris išvysto 660 arklio galių.
Nors pats automobilis yra pakankamai sunkus, tačiau šio egzemplioriaus savininkas dėl to nesuka galvos. Kodėl? Jis kartu su keliais specialistais nusprendė patobulint universalo ratus sukantį motorą.
Variklis gavo naujus stūmoklius, „SLR" super automobilio kumštelinius velenus, riboto praslydimo diferencialą, naują ir perprogramuotą kompiuterį...
Taip pat pakeitimų sąraše yra galingesnė stabdžių sistema bei 20 colių lengvo lydinio ratlankiai, kuriuos pagal užsakymą pagamino „ADV.1".