Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Su kuo jums asocijuojasi „Renault" automobilių markė? Greičiausiai į galvą šauna tokie modeliai, kaip „Laguna", „Clio" ar ne? Arba jeigu žinote šiek tiek daugiau negu papasakoja meistrai, puikiai žinosite legendinį „Renault 5 Turbo" arba geriausius savo segmente pripažintus „hot hatch'us" - „Clio RS" ir „Megane RS".
Nors daugeliui gali pasirodyti, jog „Renault" vos prieš keletą metų nusprendė eiti sportiškesnių automobilių keliu, tačiau tokia mintis ir svajonė kirbėjo dar 9 dešimtmečio pradžioje, kai pasirodė pirmasis „Renault 5 Turbo" modelis. Nors 1980-1990 metų laikotarpyje finansinę padėtis buvo ne pati geriausia, tačiau tai nesutrukdė buvusiems „Alpine" inžinieriams „prastumti" projektą, kurio prototipas buvo pavadintas „W94" vardu. Darbai prie šio projekto prasidėjo 1988 metais, lėtai, neužtikrintai, bet judėjo pirmyn. Pirminė projekto idėja buvo tokia, jog automobilis būtų skirtas ne tik lenktynėms, nes buvo planuojama atskira „Sport Spider" lenktynių serija, bet ir galėtų būti naudojamas civilių kiekvieną mielą dieną.
Visuomenei pirmasis konceptas buvo pademonstruotas 1995 metais, Ženevos automobilių parodoje, o į serijinę gamybą pateko 1996 metais ir buvo surenkamas buvusioje „Alpine" gamykloje, Dieppe mieste.
Dviejų vietų ir vos 930 kilogramų sveriantis automobilis tuometinius žurnalistus nustebino puikiomis valdymo savybėmis ir pakankamai geru svorio ir galios santykiu. „Sport Spider" buvo aprūpintas benzininiu varikliu, kuris taip pat buvo montuojamas į „Clio Williams" ir „Megane". 2 litrų ir 150 arklio galių benzininis motoras galią siųsdavo į galinius ratus. Pasak gamintojo deklaruotus duomenis, automobilis iki 100 km/h gali įsibėgėti per 6,5 sekundės ir pasiekti maksimalų 215 km/h greitį.
Nors automobilis ir buvo pakankamai įdomus, tačiau 37,000 eurų arba maždaug 127,000 litų kaina atbaidė daugybę potencialių pirkėjų. Ar jūs patys mokėtumėte už sportišką automobilį, kuris neturi stogo, yra orientuotas lenktynėms, o naudoti „Sport Spider" kiekvieną dieną būtų idiotiška mintis.
Per visą modelio gyvenimą nuo 1996 iki 1999 metų, „Renault" pardavė vos 1726 „Sport Spider" vienetų.
Su kuo jums asocijuojasi „Renault" automobilių markė? Greičiausiai į galvą šauna tokie modeliai, kaip „Laguna", „Clio" ar ne? Arba jeigu žinote šiek tiek daugiau negu papasakoja meistrai, puikiai žinosite legendinį „Renault 5 Turbo" arba geriausius savo segmente pripažintus „hot hatch'us" - „Clio RS" ir „Megane RS".
Nors daugeliui gali pasirodyti, jog „Renault" vos prieš keletą metų nusprendė eiti sportiškesnių automobilių keliu, tačiau tokia mintis ir svajonė kirbėjo dar 9 dešimtmečio pradžioje, kai pasirodė pirmasis „Renault 5 Turbo" modelis. Nors 1980-1990 metų laikotarpyje finansinę padėtis buvo ne pati geriausia, tačiau tai nesutrukdė buvusiems „Alpine" inžinieriams „prastumti" projektą, kurio prototipas buvo pavadintas „W94" vardu. Darbai prie šio projekto prasidėjo 1988 metais, lėtai, neužtikrintai, bet judėjo pirmyn. Pirminė projekto idėja buvo tokia, jog automobilis būtų skirtas ne tik lenktynėms, nes buvo planuojama atskira „Sport Spider" lenktynių serija, bet ir galėtų būti naudojamas civilių kiekvieną mielą dieną.
Visuomenei pirmasis konceptas buvo pademonstruotas 1995 metais, Ženevos automobilių parodoje, o į serijinę gamybą pateko 1996 metais ir buvo surenkamas buvusioje „Alpine" gamykloje, Dieppe mieste.
Dviejų vietų ir vos 930 kilogramų sveriantis automobilis tuometinius žurnalistus nustebino puikiomis valdymo savybėmis ir pakankamai geru svorio ir galios santykiu. „Sport Spider" buvo aprūpintas benzininiu varikliu, kuris taip pat buvo montuojamas į „Clio Williams" ir „Megane". 2 litrų ir 150 arklio galių benzininis motoras galią siųsdavo į galinius ratus. Pasak gamintojo deklaruotus duomenis, automobilis iki 100 km/h gali įsibėgėti per 6,5 sekundės ir pasiekti maksimalų 215 km/h greitį.
Nors automobilis ir buvo pakankamai įdomus, tačiau 37,000 eurų arba maždaug 127,000 litų kaina atbaidė daugybę potencialių pirkėjų. Ar jūs patys mokėtumėte už sportišką automobilį, kuris neturi stogo, yra orientuotas lenktynėms, o naudoti „Sport Spider" kiekvieną dieną būtų idiotiška mintis.
Per visą modelio gyvenimą nuo 1996 iki 1999 metų, „Renault" pardavė vos 1726 „Sport Spider" vienetų.