Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
2010 metais pristatytas Renault elektromobilis atrodo nesulaukė tokio didelio susidomėjimo kaip tikėjosi gamintojas. Renault šiandien paskelbė, kad praeitą savaitę nutraukė elektromobilio gamybą Turkijoje esančioje gamykloje.
Pasirodo, kad Renault pardavė tik 3500 šio elektromobilio vienetų. Todėl turbūt nereikėtų stebėtis, kad Renault nusprendė atsisakyti nepelningo projekto į kurį buvo dedama tiek daug vilčių.
Fluence Z.E atrodė taip pat kaip ir įprastos modelio versijos, tačiau automobilio ratus suko 94 arklio galias ir 226 NM sukimo momentą išvystantis elektrinis motoras.
Su pilnai įkrautomis baterijomis, automobilis galėdavo nuvažiuoti maždaug 100 kilometrų.
2010 metais pristatytas Renault elektromobilis atrodo nesulaukė tokio didelio susidomėjimo kaip tikėjosi gamintojas. Renault šiandien paskelbė, kad praeitą savaitę nutraukė elektromobilio gamybą Turkijoje esančioje gamykloje.
Pasirodo, kad Renault pardavė tik 3500 šio elektromobilio vienetų. Todėl turbūt nereikėtų stebėtis, kad Renault nusprendė atsisakyti nepelningo projekto į kurį buvo dedama tiek daug vilčių.
Fluence Z.E atrodė taip pat kaip ir įprastos modelio versijos, tačiau automobilio ratus suko 94 arklio galias ir 226 NM sukimo momentą išvystantis elektrinis motoras.
Su pilnai įkrautomis baterijomis, automobilis galėdavo nuvažiuoti maždaug 100 kilometrų.