Akivaizdu, jog „Red Bull“ iš pilotų reikalauja, atsižvelgiant į aplinkybes, nuolatos reikalauja maksimalaus rezultato. Tiesiog užtenka prisiminti Makso Verstapeno ir Danielio Ricciardo „draugystę“, kuri ne vieną kartą peraugo į šūsnį kvailų sprendimų lenktynių trasoje.
Kadangi Maksas yra „Red Bull“ numylėtinis ir lenktynininkas su kuriuo komanda sieja savo ateitį, nereikėtų stebėtis, jog antruoju „Red Bull“ pilotu tapęs Sergio Perezas kone idealiai tinka Maksui.
Dabar tik lieka sulaukti pirmųjų Formulės 1 testų, kuriuose turėtume išvysti tikrąją Sergio Perezo formą vairuojant „Red Bull“ bolidą.
Sergio Perezas puikiai žino Formulės 1 užkulisius, jis turi užtektinai patirties, kuri leistų komandos inžinieriams patobulinti būsimą bolidą ir galiausiai – jis niekada nepakiš kiaulės karštakošiui Maksui, kuris tik turėdamas progą galėtų pradėti mosikuoti kumščiais.
Kita vertus, Sergio Perezas nebus tik eilinis lenktynininkas, kuris apsaugos Makso Verstapeno užnugarį. „Red Bull“ komandai jau seniai atsibodo klausimai, susiję su antrojo piloto padėtimi, jo vairuojamo bolido konkurencingumu ir kitais menkniekiais. Įvairūs Formulės 1 ekspertai tikina, jog Sergio Perezas turėtų užpildyti dabar esantį vakuumą bei padės „Red Bull“ sukurti idealios poros tandemą, galintį kovoti dėl pergalių arba priversti „Mercedes“ komandą daryti klaidas.
„Red Bull“ komandos vadovų sprendimas atsisakyti Aleksandro Albono paslaugų ir jo vietą užleisti Sergio Perezui leidžia suprasti, jog „Red Bull“ ambicijos 2021-ųjų sezone bus žymiai didesnės.
„Red Bull“ nėra tik dar viena Formulės 1 komanda. Įprastai, ne vieną čempionato titulą iškovojusi komanda mėgsta išnaudoti jaunuosius talentus, kuriuos vienokiu ar kitokiu būdu „Red Bull“ užaugino. Juk tai – normalu.
Vis dėlto, ne visų „Red Bull“ jaunųjų talentų veisyklos nariai gali džiaugtis sėkminga karjera šioje ekipoje. Štai, kad ir paskutinis pavyzdys – Aleksandras Albonas, kurį „Red Bull“ nusprendė praspirti. Kita vertus, „Red Bull“ nėra ta komanda, kuri mėgsta vidutinybes ir leidžia dvejus metus įsivažiuoti.
Aleksandras Albonas 2020-ųjų sezone, palyginus su Maksu Verstapenu, pasirodė, geriausiu atveju, vidutiniškai. Kvalifikacija – 0:17, kartai kiek lipo ant podiumo – 2:11 ir galiausiai – vairuotojų įskaitos taškai. 105 prieš 214.
„Red Bull“ komandos vadovų sprendimas atsisakyti Aleksandro Albono paslaugų ir jo vietą užleisti Sergio Perezui leidžia suprasti, jog „Red Bull“ ambicijos 2021-ųjų sezone bus žymiai didesnės.
„Red Bull“ nėra tik dar viena Formulės 1 komanda. Įprastai, ne vieną čempionato titulą iškovojusi komanda mėgsta išnaudoti jaunuosius talentus, kuriuos vienokiu ar kitokiu būdu „Red Bull“ užaugino. Juk tai – normalu.
Vis dėlto, ne visų „Red Bull“ jaunųjų talentų veisyklos nariai gali džiaugtis sėkminga karjera šioje ekipoje. Štai, kad ir paskutinis pavyzdys – Aleksandras Albonas, kurį „Red Bull“ nusprendė praspirti. Kita vertus, „Red Bull“ nėra ta komanda, kuri mėgsta vidutinybes ir leidžia dvejus metus įsivažiuoti.
Aleksandras Albonas 2020-ųjų sezone, palyginus su Maksu Verstapenu, pasirodė, geriausiu atveju, vidutiniškai. Kvalifikacija – 0:17, kartai kiek lipo ant podiumo – 2:11 ir galiausiai – vairuotojų įskaitos taškai. 105 prieš 214.