• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Red Bull“ komandos atstovai bando „prastumti“ pataisą, kuri leistų visoms komandoms patobulinti variklius ir išlaisvinti iš dabartinių gniaužtų. Kadangi šių metų sezonas „Red Bull“ komandai nebuvo pats sėkmingiausias, nenuostabu, jog ji yra viena iš pagrindinių iniciatorių. 
„Red Bull“ komandos savininko Helmuto Marko teigimu, naujos kartos V6 variklius reikia tobulinti, nes dabartinės jėgainės neišnaudoja savo potencialo.
„Mes norėtume variklių su dvejomis turbinomis, garsiau skambančia išmetimo sistema“
„Taip pat norėtume, jog galėtume atsisakyti kuro srauto ribojimų. Tai veda iš mus proto.“
„Mūsų skaičiavimais, tokie pakeitimai bolidus pagreitintų maždaug dvejomis sekundėmis.“
Helmutas Marko taip pat teigia, jog norint sumažinti visų komandų išlaidas, reikėtų pagalvoti apie įvairiausių komponentų gamintojus.
„Kodėl „KERS“ sistemos negali gaminti vienas gamintojas?“

„Red Bull“ komandos atstovai bando „prastumti“ pataisą, kuri leistų visoms komandoms patobulinti variklius ir išlaisvinti iš dabartinių gniaužtų. Kadangi šių metų sezonas „Red Bull“ komandai nebuvo pats sėkmingiausias, nenuostabu, jog ji yra viena iš pagrindinių iniciatorių. 
„Red Bull“ komandos savininko Helmuto Marko teigimu, naujos kartos V6 variklius reikia tobulinti, nes dabartinės jėgainės neišnaudoja savo potencialo.
„Mes norėtume variklių su dvejomis turbinomis, garsiau skambančia išmetimo sistema“
„Taip pat norėtume, jog galėtume atsisakyti kuro srauto ribojimų. Tai veda iš mus proto.“
„Mūsų skaičiavimais, tokie pakeitimai bolidus pagreitintų maždaug dvejomis sekundėmis.“
Helmutas Marko taip pat teigia, jog norint sumažinti visų komandų išlaidas, reikėtų pagalvoti apie įvairiausių komponentų gamintojus.
„Kodėl „KERS“ sistemos negali gaminti vienas gamintojas?“

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų