Japonai šį automobilį mėgsta ne veltui. Pasinaudodami „Mazda“ inžinierių sukurta platforma, daugelis entuziastų nusprendžia išleisti beprotiškas sumas „RX'ų“ tobulinimui ir taip stengiasi patekti į automobilių sporto olimpą.
Viena iš populiariausių automobilių sporto šakų yra „Time Attack“. Panašiu principu ne vienerius metus vyksta „Fast Lap“ renginys į kurį susirenka įvairiausio tipo, galingumo ir modifikacijų sudėtingumo automobiliai. Kažkokių ribojimų nėra, todėl kiekvienas specialistas gali leisti pasireikšti savo fantazijai.
Susipažinkite su Fukouh, kuris beveik vienerius metus praleido tobulindamas ir ruošdamas „RX-7“ būsimoms „Time Attack“ varžyboms. Pirmasis darbas - važiuoklė. Fukouh teigia, jog lengviausia pradėti nuo važiuoklės, o vėliau pereiti prie interjero, variklio ir kėbulo. Būdami jo vietoje, nuo ko pradėtumėte jūs?
Tačiau vėliau paaiškėjo, kodėl Fukouh prioritetų sąraše variklis buvo paskutinėje vietoje. Turėdamas nemažai patirties su rotoriniais varikliais, Fukouh nusprendė ir toliau jį naudoti būsimame bolide. Japonijoje gyvenantis specialistas sumažino variklio kompresiją iki 8:5:1, sudėjo keturis 1.000 cc „HKS“ firmos purkštukus, nerūdijančio plieno kolektorius, naują aušinimo sistemą, kuri padės išvengti „13BS“ perkaitimo problemų.
Galutinis rezultatas, kurį Fukouh su komanda išvydo : 513 AG esant 7800 aps/min. Tokie skaičiai buvo atspausdinti po pirmojo „DYNO“ stendo bandymo.
Išvaizda? Išskyrus galinės dalies konversijos, daugelis pastebėtų, jog automobilis atrodo taip pat kaip ir daugelis patobulintų „RX-7“ modelių. Daugiausiai išskirtinumo šiam modeliui suteikia sodri raudona spalva, kuri labiau primena senus itališkus lenktyninius automobilius negu japonišką „Time Attack“ monstrą.
Fukouh teigia, kad šis „FD“ sugebėjo Fuji Speedway trasą įveikti per 1 minutę ir 49.617 sekundės. Tai yra nuostabus rezultatas automobiliui, kuris gali legaliai važinėti bendro naudojimo keliais.