Pirmieji naujos kartos Evoque išbandė garsūs prekės ženklo ambasadoriai, tokie kaip filmų režisierius ir prodiuseris Ali Mostafa, akrobatinio skraidymo pilotas Hannesas Archas, juo keliaudami iš oro uosto į Frankfurto automobilių parodą. Tiesa, važiuojama buvo ne greitkeliu, o pasinaudojant trumpesne „bekele“ – tai buvo slapta plano dalis, kuri keleiviams leido pademonstruoti naujojo Evoque pravažumo galimybes. Slapta automobilyje įmontuotos kameros užfiksavo garbių svečių reakcijas, kai standartinės gamyklinės komplektacijos automobilis netikėtai išsuka iš greitkelio ir nepriekaištingai įveikia visas kelyje paruoštas kliūtis – šoninius šlaitus, stačias įkalnes, nestabilius paviršius.
„Kiekvienam mūsų prekės ženklo ambasadoriui nesvetimas nuotykių troškimas. Tačiau nė vienas jų nebuvo pasiruošęs tam, ką pademonstravo Evoque neeilinėje kelionėje per Frankfurtą. Didžiausią malonumą mums suteikė tai, kad galėjome parodyti naująjį Evoque ne tik kaip vieną stilingiausių automobilių pasaulyje, bet kartu atskleisti jo autentišką Land Rover dvasią – nepriekaištingą valdymą ir pravažumą“, – apie neeilinį pristatymą kalbėjo Land Rover prekės ženklo direktorius Johnas Edwardsas.
Viena iš svariausių technologinių naujienų šiame modelyje – pažangi ZF-9HP automatinė transmisija. Ji užtikrina žaibišką pavarų perjungimą, kuris, kaip teigia ZF kūrėjai, yra greitesnis nei faktiškai įmanoma suvokti ir pajausti. Ši inovatyvi technologija derinama su adaptyvine pavarų perjungimo programa, kuri automatiškai prisitaiko prie vairuotojo važiavimo stiliaus. Dėl lanksčios apsukų valdymo gamos ir efektyvesnės konstrukcijos ši transmisija leidžia pasiekti mažesnes degalų sąnaudas bei CO2 emisijas, pagerinti galios perdavimą iš variklio ir užtikrinti neprilygstamą komfortą.
Sklandus transmisijos darbas puikiai dera su kitomis Land Rover technologijomis, kurios pademonstruotos šių bandomųjų važiavimų metu. Pavyzdžiui, „Active Driveline“ sistema. Tai pirmoji tokio tipo keturių varomųjų ratų technologija, kuri leidžia pagal važiavimo sąlygas valdyti degalų sąnaudas ir ratams perduodamą galią. Sistema seka automobilio dinaminius rodiklius ir automatiškai aktyvuoja visų varomųjų ratų pavarą vos per 300 milisekundžių, kai tik to prireikia. „Active Drivelin“ sistemą taip pat sudaro aktyvi sukimo momento valdymo technologija su elektoriniu diferencialu (e-Diff), kurių tarpusavio veikimas užtikrina optimalų galios paskirstymą ir sukibimą su kelio danga.