Ramūnas Čapkauskas po finišo antroje savo klasės vietoje tvirtino, kad sprendimas sėsti į N5 kategorijos automobilį išties pasitvirtino. Juolab, kad greta jo rikiuotėje stovėjo ir dar šeši analogiškų specifikacijų techniką vairavę ekipažai. Kaip tvirtino lenktynininkas, tai, kad šios klasės atėjimas į Lietuvą yra puiki žinia ne tik sportininkams, bet ir ralio gerbėjams, iškart parodė rezultatai. Vienodus, tačiau skirtingų modelių siluetais „aprengtus“ automobilius vairavę ekipažai visas lenktynes išlaikė dramą. Skirtumai tarp N5 klasės lyderių rezultatų buvo matuojami ne tik sekundėmis, bet ir dešimtosiomis jų dalimis.
„Gaila, kad kai kurie ekipažai iškrito dėl techninių problemų ir likome trise. Būtų buvę dar įdomiau, jei iki finišo būtume važiavę visi. Mes irgi turėjome smulkių techninių problemų su aušinimu, variklio temperatūra, todėl kartais neturėjome maksimalios galios. Maksimalus greitis kai kada buvo kokie 165 km/val. Manau, kad mažokai. O šiaip kova buvo tikrai graži ir manau, kad ralio fanams ji patiko. Tai dar vienas įrodymas, kad ši klasė yra labai įdomi ir nenuspėjama. Ar galima šiais automobiliais konkuruoti absoliučioje įskaitoje? Kol kas gal dar ne, bet perspektyvą ši klasė turi“, - įspūdžiais dalijosi Ramūnas Čapkauskas.
Visgi Ramūnas Čapkauskas pripažįsta, kad „Orlen Lietuva Rally“ greičio ruožai nebuvo idealiai tinkami N5 technikai. Šie automobiliai turi pranašumą dėl puikių valdymo savybių ir reakcijos į vairuotojo komandas, tačiau nepasižymi dideliu maksimaliu greičiu. Būtent jo ir reikėjo šiame ralyje. Šiuo atveju stipresni koziriai buvo „Mitsubishi Lancer Evolution“ vairuotojų rankose, nors ši technika jau pamažu baigia savo dominavimą ralyje.
„Šiame ralyje greiti buvo „Mitsubishi“, bet neaišku, kaip bus kituose raliuose. Čia buvo labiau greiti nei „susukti“ greičio ruožai. N5 automobilis turi ne galios, bet valdymo privalumų. Vairuojant šią techniką jautiesi tikrame lenktynių automobilyje, kuris labai tikslus, labai gerai reaguoja į komandas, yra nuspėjamas ir netgi atleidžiantis klaidas. Kad su „Mitsubishi“ būtų sukurtas toks pats greitis, reikia pakankamai rizikuoti, stengtis išlaikyti mašiną ant kelio. Matėme, kad ir Karolis Kairys su „Mitsubishi“ patyrė avariją. N5 automobilis nėra toks jautrus duobėms kaip EVO. Dėl važiuoklės darbo, pakabos eigos jis tarsi sugeria tas duobes ir tai neleidžia prarasti kontrolės. Tai yra netgi saugiau lenktynininkams ir taip pat žiūrovams, kad tie N5 automobiliai yra tokie klusnūs“, - kalbėjo Ramūnas Čapkauskas.
Po dviejų dienų lenktynių ir keturiolikos greičio ruožų galiausiai Ramūnas Čapkauskas su Tomu Šipkausku įsitvirtino greičiausių dešimtuke, absoliučioje įskaitoje parodydami aštuntą rezultatą, o klasėje laimėdami antrąją poziciją. Po 103 km, įveiktų greičio ruožais, iki pirmoje vietoje finišavusio Nedo Radišausko ir Justo Vičiūno ekipažo jiems pritrūko kiek mažiau nei penkių sekundžių. Visgi Ramūnas Čapkauskas tvirtina, kad pakilti aukščiau neleido vienas ginčytinas atvejis, kai jo ir Tomo Šipkausko duetui buvo skirta 20 sek. bauda, kurios pagrįstumu ekipažas suabejojo.
„Rokas Steponavičius iki pasitraukimo dėl gedimo buvo labai gretas. Vėliau, antroje varžybų dalyje, Nedas Radišauskas už mus buvo greitesnis ir net šiek tiek pabėgęs į priekį. Aišku, vėliau jam sutrukdė sugedęs Eugenijus Sladkevičius, paskui kurį Nedas turėjo važiuoti dulkėse ir prarado laiko. Žinoma, teisėjai jam kažkiek to laiko kompensavo“, – sakė lenktynininkas.
„Mes gavome 20 sekundžių baudos už paliestą „retarderį“ – greičio gesinimo zonos elementą. Aš buvau garantuotas, kad jei mes ir prilietėme tą šieno ruloną, tai jo tikrai nenuvertėme ir nenustūmėme, bet teisėjas kažkokiu būdu tame įžvelgė mūsų klaidą. Vėliau mums kaip įrodymą atsiuntė vaizdo medžiagą, bet joje buvo ne mūsų, o Vlado Jurkevičiaus automobilis, tai tą baudą vėliau perrašė jiems. Mūsų galimo pažeidimo vaizdo įrašo mes taip ir nematėme, bet 20 sek. bauda buvo palikta galioti. Gaila, kad pasitaiko tokių sprendimų, kurie gadina sportinę kovą, bet mes ralio komitete, kurio narys esu, tikrai svarstysime ir kalbėsime, ką reikia padaryti siekiant tokių dalykų išvengti ateityje“, – pridūrė „Ford Fiesta“ automobilį vairavęs lenktynininkas.
„Taip pat turėsime spręsti ir dėl didesnio laiko intervalo tarp startuojančių vairuotojų skyrimo. Puikiai visi matėme, kad startuojant kas minutę dulkių buvo tiek, kad jau pirmą dieną ralio lyderiai praktiškai išsisprendė. Aišku, pasitaikė ir situacijų, kai vieniems buvo leidžiama startuoti kas dvi minutes, kiti startavo kas minutę. Sąlygos varžytis visiems turi būti vienodos. Tikrai reikės visas šitas situacijas išanalizuoti ir rasti joms sprendimus, kad ateityje šaukštas deguto negadintų tos geros medaus statinės ralyje, kurį visi mylime“, - tvirtino Ramūnas Čapkauskas.
Po įtempto ralio savaitgalio Mažeikių, Viekšnių ir Akmenės apylinkėse Ramūnas Čapkauskas daug laiko poilsiui neturėjo. Jis šiuo metu jau keliauja į Alastaro miestą Suomijoje, kur sės prie žiedinėms lenktynėms sutverto „Porsche“ vairo. Lenktynininkas su ekipa varžysis „Porsche Sprint Challenge NEZ“ pirmame etape.