Ieškodami galimų šios problemos sprendimo būdų, R. Lepšys su kitais autokroso veteranais kaip tik ir sutarė kurti „Junior 1000“ klasę, leisiančią toliau šlifuoti vairavimo įgūdžius bei pratintis prie kėbulinių automobilių. Galima spėlioti kodėl, tačiau pastarieji jauniesiems lenktynininkams atrodo kur kas patrauklesnis ir kietesnis dalykas nei „Mini buggy“. Tarkim kito autokroso autoriteto Kazimiero Gudžiūno anūkas V. Mikužis, visą vaikystę praleidęs sportinės technikos pasaulyje, su bagiais taip ir nesusidraugavo – mieliau ropšdavosi į traktorių ir padėdavo darbuotis senelio ūkyje. Tačiau vos tik kalba pakrypo apie galimybę sėsti prie kėbulinio automobiliuko vairo, vaikis atrodė, tarsi būtų gavęs naujausias „i-Phone“ / i-Pad“ versijas, 3 kW galios elektrinį paspirtuką, galingiausią droną ir dar kažką tokio, kas dabartinių penkiasdešimtmečių vaikystėje prilygdavo naujam dviračiui „Ereliukas“.
Neoficialiomis žiniomis lenktynėms visiškai parengti dar du automobiliukai su 1000 kub. centimetrų darbinio tūrio varikliais ir saugos lankais (tai bene vienintelis rimtas skirtumas nuo standartinių modelių), tačiau Normantas ir Valdas kol kas turi tik vieną varžovę – vienuolikmetę Ramintą iš Tauragės. Skirtingai nei abu vaikinukai, į startą atvairuojantys „Toyota Yaris“, Raminta pratinasi prie „Opel Corsa“ valdymo ypatumų. Šį automobiliuką paruošti kovoms ir pritaikyti prie mergaitės ūgio padėjo „Šakių ASK“ vyrai. Jie jau praėjusiais metais stebėjo, kaip mergaičiukė tvarkosi su slalomo iššūkiais vairuodama mamos „Peugeot“ ir pripažino, kad tai neabejotinai labai talentingas vaikas.
Beje, Ramintos mama Renata Jankauskienė, susitaikiusi su mintimi, kad lėlės ir kiti tradiciniai mergaitiški reikalai dukros nė kiek nedomina, ėmėsi dar vienos iniciatyvos: Tauragėje įrengti vaikų vairavimo aikštelę. Jos idėja sulaukė palaikymo, todėl šiuo metu jau baigti projektavimo darbai ir pradedamas svarbiausias – pažadų tesėjimo – etapas. Jei čia niekas neužstrigs, mieste atsiras aikštelė su gumine danga ir dirbtine žole, bus įrengti suoliukai, keturi šviesoforai ir 60 plastikinių kelio ženklų, kad būtų galima elektromobiliukais modeliuoti įvairias vairavimo situacijas. Net jei šis projektas netaps būsimųjų sebastianų leobų tramplinu į automobilių sporto Olimpą, gerai vairuojančių ir puikiai eisme besiorientuojančių žmonių čia tikrai bus gerokai daugiau.