Ralį organizavęs „Kauno autoklubas“ atsisakė itin lėtų figūrinių slalomų ir painių trasų, kur ekipažai vietoje to, kad važiuotų kaip galima greičiau, turi ieškoti kur važiuoti ir suteikė jiems keturis po kelis kartus važiuojamus itin greitus ir techniškus greičio ruožus.
Pačiai ralio pradžiai – lengvas ir techniškas apšilimas V. Krėvės prospekte ir Kauno technikos profesinio mokymo vairuotojų rengimo aikštelėje, po to – lenktynės „ARV-Auto“ autodrome ir priešpiet – vyšnia ant torto tiek žiūrovams, tiek patiems vairuotojams – lenktynės į kalną Širvintų gatve, ekipažams palikusios bene didžiausius įspūdžius. Galiausiai visi automobiliai prasuko po kelis ratus „Helisotos“ teritorijoje. Iš viso – kiek daugiau nei 100 km per dieną, iš kurių – 20 km greičio ruožais.
Nors per žiemą sportininkai nesnaudžia, ruošia, tobulina savo ginklus naujam sezonui, kurio pirmosiose lenktynėse būna didžiausia intriga, čia jos, visai kaip „Mercedes“ ir Lewisas Hamiltonas „Formulėje-1“, jau kelis metus iš eilės nepalieka Vyčio Pauliukonio ir Audronio Gulbino ekipažas, „Subaru Impreza“ automobiliu užtikrintai laimėjęs pirmąją vietą absoliučioje įskaitoje. Jie visą lenktynių distanciją įveikė per 16 min. 55 sek. ir susirinko visas rėmėjų įsteigtas taures ir prizus už laimėtus greičio ruožus. Į savo automobilį jie vos sutalpino „Kautec.lt“, „Autoįvykis.lt“, „ARV-Auto“, „Liqui Moly“, „Svarstyklės“, „Lavazza“, „Stipro.lt“, „Automarkt.lt“, „Altas“ ir „Dynami:t Energy“ trofėjus. Taip pat ir SGC4 įskaitos taurę.
Jiems pasipriešinti sugebėjo tik Jonas Skrebūnas ir Ilona Steponėnė, važiavę „Honda Civic“ automobiliu, ir kiek mažiau nei puse sekundės Vytį aplenkę „PC Savas“ greičio ruože. Šie finišą galiausiai pasiekė ketvirtoje vietoje, OC klasėje pelnė 2 vietą, į priekį praleisdami Paulių Vasiūną su Ramūnu GIliumi, važivusius „BMW 323“ automobiliu, kurie ralį baigė antri tarp visų dalyvių.
SGC3 klasėje laimėjo ir greičiausiųjų trejetuką absoliučioje įskaitoje užbaigė Vytautas Venclovas ir Steponas Mickevičius vairavę BMW.
Itin aukštai, į 5 vietą bendroje įskaitoje pakilo istorinių automobilių įskaitos standartus atitinkančiu „Ford Sierra“ automobiliu važiavę Igoris Aleksejevič su Gintare Palubinskaite, artimiausią savo konkurentą, vairuojantį senesnį nei 30 metų automobilį aplenkę beveik 2 minutėmis.
Greičiausias SGC2 įskaitos ekipažas – Aivaras Kručas ir Dinas Pakėnas, važiavę „Mazda MX-5“ automobiliu. O SGC1 klasėje nugalėjo Aurimas Margevičius su Evelina Drilingiene, lėkę „Mitshubishi Colt“. Veteranų įskaitoje be konkurencijos greičiausias buvo Antanas Akučka su dukra Akvile važiavę „Scion FRS“ bolidu.
Komandinėje įskaitoje nugalėjo „AG Racing“ ekipa.