Sulaukia kolegų palaikymo
Neseniai įvykusiame ralyje „Aplink Lietuvą“ dalyvio paraišką užpildė daugiau kaip 60 autosporto entuziastų. Iš kurių vos 5 ekipažai, kuriuos sudaro tik moterys. Nors moterys automobilių sporte nėra itin dažnas reiškinys, dailiosios lyties atstovų noras grumtis žavi net ir ilgamečius šios šakos dalyvius.
„Nemažą dalį dalyvių pažįstame iš ankstesnių renginių, su kitais tenka susipažinti ralio metu. Iš tiesų, patarimų vieni kitiems negailime, o ir viskas labai priklauso nuo situacijos“, – pasakoja Augustė.
„Šiais metais pastebėjau, jog vyrai mus tikrai saugo, iš anksto perspėdami apie greičio ruožo pavojus, bei kur reikėtų važiuoti atsargiau. Žinoma, kai kur, prigąsdina per daug, o tai atsiliepia mūsų rezultatui.“
„Neslėpsiu, tenka ir mums duoti patarimų vyrams, ypatingai po greičio ruožo, apie tai į ką reiktų atkreipti dėmesį, ar kokią trajektoriją pasirinkti būtų geriau“, – priduria Augustė.
Labiausiai įsiminė dvi akimirkos
Tris dienas trukęs ralis vairuotojui ir šalia sėdinčiam šturmanui gali sukelti daugybę gerų ir blogų emocijų. Milžiniškas adrenalino kiekis retkarčiais gali užgožti pačius įsimintiniausius prisiminimus, kurių tokio pobūdžio varžybose tikrai netrūksta.
Ralyje dalyvavusios merginos vardindamos pačius įsimintiniausius momentus, kaip bebūtų keista, išskiria tik du.
Štai – už vairo sėdėjusi Augustė labiausiai norėjo išskirti „Nemuno žiede“ buvęs septynių greičio ruožų maratonas. Tuo tarpu tarpu Rūtai įsiminė visiškai kita ralio „Aplink Lietuvą“ vieta.
„Man, kaip šturmanei, labiausiai įstrigo greičio ruožas, kurio mums nepavyko įvykdyti. T.Y – pravažiavome ne pagal schemą. Painu kartais susigaudyt realioje trasoje iki tol mačius tik jos schemą. Buvo ir kitų painių ruožų, bet labai geras jausmas perkąst schemas ir nesuklyst. Kaip vairuotoja, paskutiniu metu ypač pradedu mėgti žvyro trasas, tad dalyvaujant stebėjau ir žavėjausi, kad Lietuvoje turim pakankamai daug neblogų, krosui tinkamų trasų“, – įspūdžiais dalinasi Rūta.
Šiųmetinis rezultatas – nepradžiugino
Prie starto linijos išsirikiavę daugiau nei 6-ios dešimtys dalyvių reiškė tik vieną – nuožmią konkurenciją. Visose automobilių klasėse.
Šiemet Augustės Rupšytės ir Rūtos Saladžienės ekipažas dalyvavo „SGC-2“ automobilių klasėje, kurioje visą savaitgalį vyko nuožmi kova dėl aukščiausių pozicijų. Ir nors po visą savaitgalį vykusių kovų „SGC-2“ automobilių klasėje pergalę nuskynė Dariaus Venckaus ir Benas Venckaus ekipažas, mūsų pašnekovės ralį „Aplink Lietuvą“ užbaigė būdamos 6-oje „SGC-2“ automobilių klasėje, o bendroje įskaitoje užėmė 28-ą vietą.
„Šių metų rezultatas – nelabai džiugino, nes žinome, jog galėjome tikrai daug geriau. Darėme daug klaidų, bet viskas per atsargumą. Vis dėlto, labai apsidžiaugėme, jog bendroje įskaitoje užėmėme 28-ą vietą“, – šiųmetinius rezultatus apibendrina Augustė.
Kolegei antrina ir šturmanės darbą atlikusi Rūta: „Mes labiau orientavomės į kuo aukštesnę vietą bendroje įskaitoje. Turint galvoje kokių stiprų komandų apsuptyje varžėmės, 28-oji vieta iš 63-ijų teikia malonumą.
Nuovargį pajunta vėliau
Tris dienas trunkantis maratonas reikalauja didžiulės ištvermės. Kai ralio dalyviai per tris dienas turi įveikti daugiau nei 1000 kilometrų, tai nėra tas pats, kas tą pačią distanciją įveikti komfortišku ir patogiu automobiliu skriejant greitkeliu.
Merginų ekipažas vieningai tikina, jog nuovargis ateina ne ralio metu, o po jo.
„Pervažiavimuose tarp rungčių pasitaiko, jog apima snaudulys, tačiau jis labai greitai pradingsta, kai bandai įveikti konkrečius greičio ruožus“, – pasakoja Rūta Saladžienė.
„Pagrindinis nuovargis pasijaučia grįžus namo, kai nuslūgsta įtampa, emocijos ir kai pradedi suprasti, jog pavyko pasiekti tikslą“, – kolegę papildo Augustė Rupšytė.