„Rallye du Maroc“ su keturračiu dalyvaujantis Antanas Kanopkinas šiandien norėjo kuo greičiau pamiršti vakarykštę dieną: „Buvo labai sunki diena – daug techninių nesklandumų“, – sakė jis.
Netekęs vairo stiprintuvo, vėliau praradęs navigacijos sistemą lietuvis trasoje prarado labai daug laiko, tačiau tai nesumažino lenktynininko motyvacijos.

Antradienį sportininkai turėjo įveikti penkis šimtus kilometrų, kuriuos pagrinde sudarė akmenimis nusėtos vietovės, dirvožėmis ir smėlis.
Ir panašu, kad gedimus išsprendęs lietuvis sugebėjo sugrąžinti intrigą į keturračių klasę – šiandien jis laimėjo „Rallye du Maroc“ greičio ruožą.
„Puiki, greita diena. Viskas žiauriai super“, – bivaką pasiekęs sakė A. Kanopkinas.

„Diena, kurioje buvo visko: ir smėlio, ir kopų, ir žvyro. Buvo labai geras greitis. Padariau kelias navigacines klaidas, kuriose išbarsčiau kokias penkias minutes. Taip pat padėjau vienam nelaimėliui, kuriam baigėsi degalai“, – tęsė A. Kanopkinas
„Tempiant jį sportininkas nusuko kairėn, nutrūko virvė ir įsisuko į keturračio pusašį – kol nupjovėm virvę ir ją ištraukėm užtrukom ne vieną minutę, bet reziumuojant viskas yra tikrai labai gerai. Rezultatu šiandien esu patenkintas“, – pridūrė jis.
Lenktynininkas taip pat ppripažįsta, jog šiandien trasoje išvengus klaidų, galutinis rezultatas būtų buvęs 6-7 minutėmis geresnis, tačiau nepaisant to – jis keturračių klasėje šiandien buvo greičiausias.
Jis antrąjį greičio ruožą įveikė per 4 val. 58 min. ir 59 sek. O štai vakarykščio greičio ruožo lyderis K. Wisniewski nuo lietuvio atsiliko maždaug 5 minutėmis.
Trečiadienį ralio karavanas pajudės į kitą bivaką, esantį už daugiau nei 500 kilometrų. Sportininkams, tuo tarpu, teks įveikti beveik 700 kilometrų, iš kurių net 327 sudarys greičio ruožas. Šis daugiausiai bus sudarytas iš akmenų – organizatoriai žada net 50 procentų maršruto, padengto jais. Likusią trasos dalį dalyviai važiuos per dirvožemį bei smėlį. Trečiadienio maršrutas drieksis ir bivakas įsikurs šalia Alžyro sienos.