„Mes buvom priversti atsiprašyti bent keleto LARČ startuoti norėjusių komandų, nes didesnis skaičius automobilių tiesiog fiziškai netilptų į vadinamąjį sportinį kanalą, nesukeldamas spūsčių ir nepageidaujamų pauzių“, – apgailestavo I. Savickienė.
Teoriškai „laisvų vietų“ starto rikiuotėje galėjo atsirasti po techninės komisijos: skirtingų klasių reikalavimų neatitinkantys automobiliai paprastai turi labai ribotą laiko atkarpą problemoms išspręsti, o nesuspėjus to padaryti – varžybose dalyvauti neleidžiama.
„Man tenka dirbti skirtingų automobilių sporto disciplinų varžybose, todėl turiu galimybę lyginti kas yra kas. Malonu konstatuoti, kad ralio technika – tiek paruošta pagal tarptautinių klasių, tiek pagal nacionalinius reikalavimus – pastaraisiais metais paruošiama nepriekaištingai. Techninės komisijos darbas sulig kiekvienomis varžyboms spartesnis ir paprastesnis, nes apsiriboja svorio tikrinimu ir agregatų, kurių negalima keisti lenktynių metu, plombavimu“, – pasakoja techninės komisijos pirmininkas Saulius Stanaitis.
Beje, „Rally Žemaitija 2021“ buvo išbandytos naujos konstrukcijos automobilių svarstyklės, integruotos į iš aliuminių profilių suvirintą platformą, su užvažiavimo ir nuvažiavimo rampomis. Tai leidžia svėrimo procedūras sutrumpinti iki keliolikos sekundžių.
Itin gausi svečių iš Lenkijos delegacija, atvairavusi 39 automobilius, taip pat nesukėlė didesnės sumaišties. Esminis skirtumas nuo lietuviškos technikos – Lenkijos ralio čempionate nėra reikalavimo naudoti vieno gamintojo padangų. Tai reiškia, kad norintys varžytis dėl LARČ trofėjų turi pasirūpinti „Pirelli“ padangomis.