• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Birželio 4-osios vakarą asfaltiniu greičio ruožu Kelmės gatvėmis prasidedantis šiųmetis „Rally Žemaitija“ jau gali pasidžiaugti pagerinęs mažiausiai vieną rekordą: nuo pat Nepriklausomybės atgavimo nei viename Lietuvos ralio čempionato etape nėra startavę daugiau sportininkų. Iš 11 šalių susirinkę 110 ekipažų yra tai, kas pranoko optimistiškiausias organizatorių prognozes.
„Kelmės ASK“ vadovė Ingrida Savickienė prisipažino tikėjusi sulaukti maždaug 80 ekipažų, tačiau kai paraiškos plūdo ir peržengus 100-ąjį riboženklį, teko priimti skausmingą sprendimą – visiems dokumentus atsiuntusiems vėliau teko sakyti „ne“.

Birželio 4-osios vakarą asfaltiniu greičio ruožu Kelmės gatvėmis prasidedantis šiųmetis „Rally Žemaitija“ jau gali pasidžiaugti pagerinęs mažiausiai vieną rekordą: nuo pat Nepriklausomybės atgavimo nei viename Lietuvos ralio čempionato etape nėra startavę daugiau sportininkų. Iš 11 šalių susirinkę 110 ekipažų yra tai, kas pranoko optimistiškiausias organizatorių prognozes.
„Kelmės ASK“ vadovė Ingrida Savickienė prisipažino tikėjusi sulaukti maždaug 80 ekipažų, tačiau kai paraiškos plūdo ir peržengus 100-ąjį riboženklį, teko priimti skausmingą sprendimą – visiems dokumentus atsiuntusiems vėliau teko sakyti „ne“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Rally Žemaitija“ jau gali pasidžiaugti pagerinęs mažiausiai vieną rekordą: nuo pat Nepriklausomybės atgavimo nei viename Lietuvos ralio čempionato etape nėra startavę daugiau sportininkų


„Mes buvom priversti atsiprašyti bent keleto LARČ startuoti norėjusių komandų, nes didesnis skaičius automobilių tiesiog fiziškai netilptų į vadinamąjį sportinį kanalą, nesukeldamas spūsčių ir nepageidaujamų pauzių“, – apgailestavo I. Savickienė.
Teoriškai „laisvų vietų“ starto rikiuotėje galėjo atsirasti po techninės komisijos: skirtingų klasių reikalavimų neatitinkantys automobiliai paprastai turi labai ribotą laiko atkarpą problemoms išspręsti, o nesuspėjus to padaryti – varžybose dalyvauti neleidžiama.
„Man tenka dirbti skirtingų automobilių sporto disciplinų varžybose, todėl turiu galimybę lyginti kas yra kas. Malonu konstatuoti, kad ralio technika – tiek paruošta pagal tarptautinių klasių, tiek pagal nacionalinius reikalavimus – pastaraisiais metais paruošiama nepriekaištingai. Techninės komisijos darbas sulig kiekvienomis varžyboms spartesnis ir paprastesnis, nes apsiriboja svorio tikrinimu ir agregatų, kurių negalima keisti lenktynių metu, plombavimu“, – pasakoja techninės komisijos pirmininkas Saulius Stanaitis.

REKLAMA

„Rally Žemaitija“ jau gali pasidžiaugti pagerinęs mažiausiai vieną rekordą: nuo pat Nepriklausomybės atgavimo nei viename Lietuvos ralio čempionato etape nėra startavę daugiau sportininkų


Beje, „Rally Žemaitija 2021“ buvo išbandytos naujos konstrukcijos automobilių svarstyklės, integruotos į iš aliuminių profilių suvirintą platformą, su užvažiavimo ir nuvažiavimo rampomis. Tai leidžia svėrimo procedūras sutrumpinti iki keliolikos sekundžių.
Itin gausi svečių iš Lenkijos delegacija, atvairavusi 39 automobilius, taip pat nesukėlė didesnės sumaišties. Esminis skirtumas nuo lietuviškos technikos – Lenkijos ralio čempionate nėra reikalavimo naudoti vieno gamintojo padangų. Tai reiškia, kad norintys varžytis dėl LARČ trofėjų turi pasirūpinti „Pirelli“ padangomis.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų