Be to, trumpo testo prie „Škoda Fabia R5“ vairo metu, V. Švedas toje pat atkarpoje jau pirmuoju bandymu sugebėjo kiekviename kilometre sutaupyti beveik po dvi sekundes nuo rezultato, užfiksuoto važiuojant su „Mitsubishi EVO“.
V. Žala, komentuodamas šiuos dalykus tikino, kad prie gero priprantama labai greitai.
„Praėjusiais metais prieš „Rally Žemaitija“ mes turėjome šiek tiek daugiau testų, nei dabar turės Vytas, bet net neabejoju, kad nuvažiavęs 10-20 kilometrų jis automobilį perpras ir bus labai greitas. Skirtumas nuo to, su kuo jis startuodavo lig šiol, iš tiesų didžiulis – Vyto laukia daug malonių atradimų dėl sutrumpėjusio stabdymo kelio, pakabos darbo, akceleracijos ir kitų dalykų“, – prognozavo V. Žala.
Vaidas taip pat atkreipė dėmesį, kad tik varžybose lenktyniaujant su vienodo techninio lygio automobiliais įmanoma fiksuoti kaip vienas ar kitas sportininkas progresuoja. Treniruočių tipo važiavimai, kuomet paprastai eksperimentuojama su skirtingais važiuoklės ar transmisijos nustatymais, bet nejaučiama varžovų spaudimo, tikrojo ralio meistrų ekipažo tempo neatspindi.
Beje, pats V. Žala dar metų pradžioje deklaruotų tikslų, kad į klasikinio ralio varžybas važiuoja tiesiog rinkti „greitų kilometrų“ ir taip ruoštis būsimajam Dakarui, nepakeitė. Tai reiškia, kad „Rally Žemaitija“ bus vienas nedaugelio kartų, kai jo pasirodymą bus galima stebėti iš arti.
Automobilių sportą hipnotizuojančiu reginiu paverčia ne tik virtuoziškas bolidų valdymas, bet ir sekundžių karas tarp lyderių, važiuojančių identiška technika. Šia prasme „Rally Žemaitija“ turėtų tapti tikru desertu kovų grunto trasose gerbėjams, nes Kelmės apylinkėse pirmą kartą į tokią dvikovą stos praėjusių metų vasarą „Škoda Fabia R5“ pilotu tapęs Vaidotas Žala ir prieš pat lenktynes savojo „
Volkswagen Polo GTI R5“ sulauksiantis
Vytautas Švedas.
Ralio pasaulis dūzgia spėlionėmis, ar Vytautas spės adaptuotis prie visiškai kito lygio automobilio, sugebės važiuoti kitų R5 klasės bolidus vairuojančių pilotų tempu ir jau pirmosiose lenktynėse užkops ant podiumo.
Pats „Juta Racing“ komandos lyderis tradiciškai į spėliones ir spekuliacijas nesivelia, tačiau jo aplinkos žmonės ir artimesni bičiuliai atkreipia dėmesį į keletą svarbių detalių. Akivaizdu, kad V. Švedas didžiajai kovinės technikos rokiruotei ruošėsi išskirtinai atsakingai, pradedant profesionaliomis fizinio pasirengimo treniruotėmis ir baigiant pavydėtinai gera sportine forma, kurią demonstravo Europos ralio čempionato etape „Rally Liepaja“.
Iki senajam „Mitsubishi EVO“ pradedant rodyti kaprizus (jau antrajame greičio ruože iš rikiuotės išėjo reduktorius) bei antroje lenktynių dalyje, kurioje lietuviai važiavo pagal vadinamąją „Super rally“ taisyklę, jų tempas sąlyginai nedaug nusileido su R5 lėkusiems lyderiams, o nemažą būrį sportininkų sugebėjo aplenkti.
Automobilių sportą hipnotizuojančiu reginiu paverčia ne tik virtuoziškas bolidų valdymas, bet ir sekundžių karas tarp lyderių, važiuojančių identiška technika. Šia prasme „Rally Žemaitija“ turėtų tapti tikru desertu kovų grunto trasose gerbėjams, nes Kelmės apylinkėse pirmą kartą į tokią dvikovą stos praėjusių metų vasarą „Škoda Fabia R5“ pilotu tapęs Vaidotas Žala ir prieš pat lenktynes savojo „
Volkswagen Polo GTI R5“ sulauksiantis
Vytautas Švedas.
Ralio pasaulis dūzgia spėlionėmis, ar Vytautas spės adaptuotis prie visiškai kito lygio automobilio, sugebės važiuoti kitų R5 klasės bolidus vairuojančių pilotų tempu ir jau pirmosiose lenktynėse užkops ant podiumo.
Pats „Juta Racing“ komandos lyderis tradiciškai į spėliones ir spekuliacijas nesivelia, tačiau jo aplinkos žmonės ir artimesni bičiuliai atkreipia dėmesį į keletą svarbių detalių. Akivaizdu, kad V. Švedas didžiajai kovinės technikos rokiruotei ruošėsi išskirtinai atsakingai, pradedant profesionaliomis fizinio pasirengimo treniruotėmis ir baigiant pavydėtinai gera sportine forma, kurią demonstravo Europos ralio čempionato etape „Rally Liepaja“.
Iki senajam „Mitsubishi EVO“ pradedant rodyti kaprizus (jau antrajame greičio ruože iš rikiuotės išėjo reduktorius) bei antroje lenktynių dalyje, kurioje lietuviai važiavo pagal vadinamąją „Super rally“ taisyklę, jų tempas sąlyginai nedaug nusileido su R5 lėkusiems lyderiams, o nemažą būrį sportininkų sugebėjo aplenkti.